واکنش ستاره‌های ليورپول به شکست خانگی شب گذشته برابر اینتر

واکنش ستاره‌های ليورپول به شکست خانگی شب گذشته برابر اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - تعدادی از ستارگان ليورپول به شکست تیم‌شان برابر نراتزوری واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، شب گذشته ليورپول در آنفیلد با یک گل از اینتر شکست خورد ولی به لطف پیروزی دو بر صفر بازی رفت، در مجموع با حساب دو بر یک به مرحله بعد صعود کرد.

محمد صلاح، ستاره مصری ليورپول در واکنش به این نتیجه گفت: "اینتر تیم سرسختی بود، آن‌ها حتی در بازی خارج از خانه هم خیلی خوب کار کردند، البته که ما موفق شدیم آن‌ها را شکست دهیم. دیشب ما در ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم. در نیمه دوم توانستیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم. مهم‌ترین چیز این است که صعود کرده‌ایم؛ امیدوارم در بازی بعدی بهتر کار کنیم. دو بار شوت هایم به تیرک برخورد کردند اما مشکلی نیست، شاید بازی بعد سه گل بزنم! تا زمانی که تیم موفق باشد، اهمیت زیادی به این موضوع نمی‌دهم. ما بازی را باختیم و شاید این ما را به سمت جلو هل بدهد. احتمالاً اعتماد به نفس بیش از حدی داشتیم. این بازی برای یادگیری بسیار مناسب است. پیروزی در مسابقات همیشه مهم است و امروز ما سه بار تیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردیم، علاوه بر آن موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می آیند. نکته خوب ماجرا این است که با وجود تمام این شرایط، هنوز هم تیم صعود کننده خودمان هستیم. همه می‌خواهند در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس قهرمان شوند و ما هم برای هر دو جام مبارزه خواهیم کرد. بگذارید ببینیم چه پیش خواهد آمد."

ویرجیل فن‌دایک، مدافع هلندی ليورپول نیز درباره این شکست خانگی گفت: "همه ما انسان هستیم و گاهی اوقات فرصت هایی را از دست می دهیم. خوشبختانه بازی های زیادی را به حریفان واگذار نکرده ایم اما دیشب این اتفاق رخ داد. در هر صورت اما صعود کرده‌ایم و همین هم مهم است. به خاطر شکست ناامیدم اما باید این غم را به شادی تبدیل کنم چون توانستیم صعود کنیم. در هر صورت اصلا شکست را دوست ندارم، باید خودمان را برای بازی آخر هفته آماده کنیم."

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی ليورپول نیز درباره این باخت خانگی برابر اینتر گفت: "ما باید درک کنیم که اینتر تیمی بزرگ و بسیار با کیفیت است. بازیکنان اینتر باید بابت نمایش دیشبشان به خودشان افتخار کنند. آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند تا بتوانند صعود کنند. ما بابت شکست دیشب خوشحال نیستیم اما پس از یک بازی سخت، باید بابت صعود خوشحال باشیم. می‌دانیم شرایط قرار است سخت‌تر هم بشود. باید در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم."

9404