واکنش اینزاگی و لائوتارو به حذف از لیگ قهرمانان با وجود کسب پیروزی در آنفیلد

واکنش اینزاگی و لائوتارو به حذف از لیگ قهرمانان با وجود کسب پیروزی در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی و مهاجم آرژانتینی نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی مقابل ليورپول شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، سیمونه اینزاگی بعد از کسب پیروزی یک بر صفر اینتر در خانه ليورپول و البته حذف از لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"ما در ورزشگاهی که بازی در آن بسیار دشوار است، عملکرد عالی مقابل تیمی فوق العاده داشتیم. مطمئناً پشیمانی و حسرت بزرگی برای ما وجود دارد، چون می‌خواستیم با تمام قدرت خود به مرحله یک هشتم نهایی برسیم. در مقابل تیمی قرار گرفتیم که همراه با منچستر سیتی و بایرن مونیخ بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا هستند و امشب پا به پای این تیم جنگیدیم. ما احتمالاً تاوان پانزده دقیقه پایانی بازی رفت را می‌پردازیم، زیرا فکر می‌کنم دو بازی بسیار خوب مقابل یک حریف عالی داشتیم. در 75 دقیقه دیدار رفت استحقاق بیشتری داشتیم و سپس از روی یک ضربه کرنر گل دریافت کردیم که حتی شانس خوب گلزنی هم نبود. گل دوم نیز ما را نابود کرد. ما به آنفیلد آمدیم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و تیمی مستحکم بودیم. در بهترین مقطع از بازی ما و بدترین زمان برای آن‌ها، الکسیس سانچز اخراج شد. واقعاً این اخراج در زمان بدی اتفاق افتاد."

"الکسیس کارت داشت اما تعویض نشد؟ به هیچ وجه پشیمان نیستم؛ زیرا در آن لحظه به سانچز در زمین نیاز داشتم و قرار نبود او را در چنین شبی عوض کنم. من دیشب مشکلات خستگی و جسمانی تیم و همچنین 10 نفره بازی کردن را داشتم. هاکان چالهان اوغلو به دلیل بازی های مداوم خسته بود؛ در حالی که ترجیح دادم ادین ژکو که سه بازی متوالی انجام داده بود را نیز استراحت دهم زیرا در بازی بعدی مقابل تورینو برای ما بازیکنی بسیار مهم خواهد بود. بنابراین امشب ارزیابی های متفاوتی در تعویض کردن انجام دادم. پس از 10 نفره شدن تیم فرم و شکل و تمرکز خود را از دست نداد و جاهایی که لازم بود عقب نشینی کرد. من سعی نداشتم نتیجه یک هیچ را حفظ کنم بلکه سعی کردم بازی را در تعادل نگه دارم تا بتوانیم تا انتهای بازی حتی شده از یک ضربه شروع مجدد به گل برسیم. در فوتبال حتی با 10 نفر هم می‌توان برنده شد اما حسرت دیشب اخراج سانچز است، زیرا لیورپول واقعاً پس از گل لائوتارو متزلزل شده بود. ما با یک برد چشمگیر به میلان برمی‌گردیم، اما متأسفانه از نظر هدف ما برای صعود به دور بعد، بردی ناکافی و بی فایده است. این مسابقات می‌تواند به ما این امکان را بدهد که قدم‌هایی رو به جلو برداریم و می تواند ما را قوی‌تر کند. بعد از 11 سال غیبت در یک هشتم نهایی، قرعه لیورپول نصیب ما شد، اما نشان دادیم که چقدر می‌خواستیم در این مرحله باشیم و پا به پای آن‌ها جنگیدیم."

"دیدار یکشنبه با تورینو؟ ما می‌دانیم که بازی سختی را مقابل تیمی داریم که در فرم خوبی قرار دارد. باید ببینیم دی فرای و بروزوویچ که به دلیل مصدومیت تعویض شدند، چه وضعیتی خواهند داشت. امیدواریم که بتوانند به سرعت بهبود یابند زیرا دو بازیکن مهم برای ما هستند. باید از نظر انرژی فیزیکی و ذهنی دوباره شارژ شویم، زیرا دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انرژی زیادی از ما گرفت. اما ما به خوبی کارمان را انجام دادیم و دو بازی خوب را به نمایش گذاشتیم."

همچنین لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر که تک گل پیروزی بخش نراتزوری برابر ليورپول را به ثمر رساند، در واکنش به نتیجه این دیدار به خبرنگاران گفت: "شخصیت و منش خود را نشان دادیم. در مه‌آتزا هم بازی بسیار خوبی داشتیم، دو گلی که می‌توانستیم از آن‌ها اجتناب کنیم را خوردیم. حیف که بعد از گل 10 نفره شدیم، این‌ها جزئیاتی است که بازی را به حرکت در می آورد. حالا هدفمان کوپا و اسکودتو است. من آرام هستم، مهم این بود که به گلزنی برگردم. من همیشه سعی می‌کنم همه چیز را در زمین برای این باشگاه ارائه دهم. ما نشان داده‌ایم که تیم مهمی هستیم اما باید در جزئیات پیشرفت کنیم."

9404