دلیل توقف سه دقیقه ای بازی لیورپول و اینتر چه بود؟

دلیل توقف سه دقیقه ای بازی لیورپول و اینتر چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی -  بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و اینتر در اواسط نیمه اول به مدت سه دقیقه متوقف شد چرا که یکی از هواداران تیم سرخپوش به صورت اضطراری به کمک پزشکان نیاز داشت.

به گزارش فوتبالی، لیورپول با وجود شکست در مقابل اینتر توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. در دقیقه 25 بازی و در زمانی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد، حال یکی از هواداران لیورپول به شکل نگران کننده ای بد شد. پزشکان هر دو تیم با سرعت به سمت هوادار مذکور رفتند تا درمان وی را آغاز کنند.

ستارگان لیورپول و اینتر با نگرانی جویای شرایط این هوادار بودند و البته منتظر بودند تا بازی از سر گرفته شود. بعد از سه دقیقه، پزشکان توانستند حال فرد مذکور را بهبود ببخشند و با تشویق هواداران به نیمکت ها برگشتند و بازی از سر گرفته شد.

دو روز پیش بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز به مدت سه دقیقه در نیمه اول به علت شرایط اورژانسی برای یک هوادار روی سکوها متوقف شده بود. در حقیقت هواداران پشت دروازه توانستند توجه ماموران امنیتی را در دقیقه 45 جلب کنند تا این هوادار مورد درمان قرار بگیرد. مایکل اولیور داور آن بازی تصمیم گرفت که بازی را متوقف کند و پس از چند دقیقه بازی از سر گرفته شد. سیتی کمی بعد تایید کرد که هوادار مذکور روی سکوها سکته کرده بود و به بیمارستان منتقل شده بود.

4125