آمادگی وینیسیوس برای جدال فردا شب با رقبای پاریسی: برای چنین شب‌هایی به این‌جا آمدم!

آمادگی وینیسیوس برای جدال فردا شب با رقبای پاریسی: برای چنین شب‌هایی به این‌جا آمدم!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره با تکنیک سلسائو و مهاجم ملی‌پوش کهکشانی‌های مادریدی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران رسانه‌ها در رابطه با بازی حساس فردا شب تیمش مقابل پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل و مهاجم با تکنیک و گلزن باشگاه رئال مادرید اسپانیا در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، در ارتباط با مسابقه حساس فردا شب کهکشانی‌ها مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صحبت‌های جالبی را مطرح کرد. وینیسیوس جونیور در خصوص بازی حساس تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن به خبرنگاران چنین گفت: "من ستاره نیستم. این رختکن پر از قهرمانان است و من فقط از آن‌ها یاد می‌گیرم. وقتی صحبت از ستاره می‌شود یعنی مارسلو، مودریچ، کروس، بنزما، کاسمیرو و... من کنار این بازیکنان یک ستاره محسوب نمی‌شوم بلکه سعی می‌کنم هر روز چیزهای جدیدی از آن‌ها یاد بگیرم."

وینیسیوس جونیور در ادامه این گفت‌وگو در خصوص بازی برگشت مقابل پی‌اس‌جی چنین اظهار نظر کرد: "به حمایت هواداران نیاز داریم و این می‌تواند خیلی کلیدی باشد. حمایت صد درصدی هواداران مثل یک تاکتیک متفاوت و یک یار دوازدهم خواهد بود. فردا من، مودریچ، بنزما و همه بازیکنان باید دو برابر تلاش کنیم. تنها ارائه یک بازی خوب برای جبران شکست بازی رفت کفایت نمی‌کند. پاری‌سن‌ژرمن تیم فوق‌العاده‌ای است و برای صعود باید دویست درصد توانمان را در زمین بگذاریم." 

مهاجم ملی‌پوش برزیلی کهکشانی‌های مادریدی در پایان صحبت‌های خود با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازیکنان سفیدپوش مادریدی به خبرنگاران چنین گفت: "برای چنین شب‌هایی است که به رئال مادرید پیوسته‌ام. شب‌های حساس لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های بزرگ برابر تیم‌های قدرتمند مثل پاری‌سن‌ژرمن فرانسه. با رئال مادرید شب‌های لیگ قهرمانان اروپای زیادی را تجربه کرده‌ام ولی متأسفانه فصل قبل بازی‌ها بدون حضور تماشاگران بود. بی‌تاب بازی فردا هستم و می‌تواند شبی جادویی باشد."

9404