نکته/ سپاهان برای دلخوشی خودش وی‌ای‌آر را آفلاین تست کرد!

نکته/ سپاهان برای دلخوشی خودش وی‌ای‌آر را آفلاین تست کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تست کمک داور آفلاین در اصفهان باخبر بودند؟

به گزارش فوتبالی، انتشار عکسی از اتاق کمک داور ویدیویی آفلاین در حاشیه بازی سپاهان- فجرسپاسی باعث به وجود آمدن حواشی بسیاری شد و حال این سوال مطرح شده است که آیا باشگاه سپاهان با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه هماهنگ بوده یا نه.

در حالی که  نبود کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران باعث جنجال‌های داوری زیادی شده، باشگاه سپاهان امروز به صورت رسمی، خبر تست آفلاین این سیستم در بازی شاگردان محرم نویدکیا مقابل فجر سپاسی را منتشر کرد. سایت باشگاه سپاهان درباره این موضوع نوشته است:" آزمایش کمک داور ویدئویی در دیدار تیم‌های سپاهان و فجر سپاسی با هماهنگی کامل با سازمان لیگ کشور به صورت آفلاین، بدون اطلاع تیم داوری و بدون تاثیرگذاری در مسابقه انجام شد."

پیش از این یکی از رسانه‌ها مدعی شده بود شاید این کار بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام شده باشد و احتمالا باشگاه سپاهان بابت این موضوع جریمه خواهد شد اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد که باشگاه سپاهان پیش از تصمیم به انجام این کار مجوز لازم را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گرفته تا از این تکنولوژی در این بازی استفاده کند و به همین دلیل خبری از جریمه این باشگاه نخواهد بود.

البته چون ماجرا آفلاین بوده فرقی با نبودن وی ای آر هم نیست. در کل شما اینطور برداشت کنید که سپاهان برای دل خودش، وی ای آر را به صورت آفلاین تست کرده است. یاد بازی ایران – کره جنوبی در ورزشگاه آزادی بخیر که آنجا هم فدراسیون فوتبال وقت برای دل خودش و در واقع دلخوشی خودش کمک داور ویدیویی را به سبکی ماندگار! تست کرد!

7655