نشست خبری لوکا مودریچ پیش از بازی حساس رئالی‌ها مقابل پاری‌سن‌ژرمن

نشست خبری لوکا مودریچ پیش از بازی حساس رئالی‌ها مقابل پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک کروات رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پاریسی‌ها شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، لوکا مودریچ پیش از بازی حساس مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که در ادامه می‌خوانید:

"مطمئنا هواداران نقش مهمی برای ما خواهند داشت و وقتی در خانه بازی می‌کنیم بسیار معنی دارد، فردا یک بازی بزرگ در انتظار ما است و ما چنین بازی‌های مهمی را انجام داده‌ایم و به هواداران نیاز خواهیم داشت. غیبت کاسمیرو برای ما سخت است، می‌دانیم حضور او در چنین مسابقاتی به چه معناست و بازیکنان دیگری هم داریم مانند والورده و کاماوینگا و امیدوارم که کروس حضور داشته باشد. ما باید هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم، به خصوص در دفاع و مطمئن هستم که همه کسانی که فردا بازی می کنند، عملکرد خوبی خواهند داشت."

"هر مسابقه با دیگری متفاوت است و بستگی به این دارد که سرمربی از ما چه می‌خواهد، چه در پرس پیشرفته و چه در بلوک دفاعی و مهم این است که آنچه را که از ما می‌خواهد برآورده کنیم. مهم این است که مانند بازی سوسیداد با پرس بالا بازی کنیم، اگر این کار را انجام دهیم شانس بیشتری برای صعود خواهیم داشت."

"راستش را بخواهید، ما حتی در مورد مصدومیت امباپه صحبت هم نکردیم. ما روی خودمان و کاری که قرار است انجام دهیم تمرکز کرده‌ایم، ما نمی‌خواهیم کسی مصدوم شود و امیدواریم همه آماده باشند."

"امباپه؟ همه ما می‌خواهیم با بازیکنان بزرگ بازی کنیم و او یکی از آن‌هاست، البته من دوست دارم با او بازی کنم، او اکنون بازیکن پاریس است و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی میفتد."

"طرح درست؟ این سوال را باید از مربی مطرح کرد، کاری که باید انجام دهیم این است که یک بازی تهاجمی انجام دهیم، هر چه داریم را ارائه دهیم و یک بازی عالی انجام دهیم تا از این مرحله عبور کنیم."

"راموس؟ من تقریبا هر روز با او صحبت می کنم، خوشحال می‌شود که دوباره او را ببینم. او یک اسطوره و بهترین مدافع تاریخ باشگاه است، هواداران باید به بهترین شکل از او استقبال کنند و برنابئو با محبت زیادی از او استقبال خواهد کرد."

"جنگ برای همه پیچیده است؛ امیدوارم زود تمام شود. باید زودتر به توافق برسند، زیرا جنگ بیهوده است. من در چنین شرایطی زندگی کردم و دوست ندارم این صحنه‌ها را ببینم."

"همه ما می‌خواهیم چنین مسابقاتی را انجام دهیم و برای بازی در چنین مسابقاتی باید صد درصد تلاش کنیم، اگر کروس فردا بازی کند، به این معنی است که او آماده خواهد بود."

"قراردادم را تمدید کنم؟ الان نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، فردا بازی مهمی داریم، تمرکزم روی بازی فردا است.‌"

"استقبال از امباپه؟ نمی‌دانم چگونه خواهد بود، اما هواداران بدون توجه به حریف باید از ما حمایت کنند و این کاری است که انجام خواهند داد."

"فشار روی دو تیم متمرکز خواهد شد، آن‌ها همه تلاش می‌کنند تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند اما تاکنون موفق نشده‌اند و این نشان دهنده سختی رسیدن به چهار لیگ قهرمانان است که برای ما عادی به نظر می‌رسید. همیشه در هر تورنمنتی فشار زیادی روی ما وجود دارد، زیرا هدف ما بردن آن است."

"کاماوینگا؟ او یک بازی عالی مقابل سوسیداد انجام داد. او بازیکن جوانی است و باید همین‌طور ادامه دهد، ما باید در مورد او صبور باشیم. تصادفی نیست وقتی کاماوینگا یک بازی عالی انجام می‌دهد. او آینده بزرگی دارد و در آینده بخش مهمی از رئال مادرید خواهد بود و ممکن است در حال حاضر نیز چنین باشد."

"نیمار بازیکن بزرگی است و من او را دوست دارم، من این نوع بازیکنان را دوست دارم و البته او خطر بزرگی برای ما خواهد بود، او از یک مصدومیت طولانی برگشت اما با یک لمس می‌تواند به ما آسیب برساند. ما باید روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کنیم، با شخصیتی عالی بیرون بیاییم و شرایط صعود را کسب کنیم و من مطمئن هستم که این کار را انجام خواهیم داد."

9404