آچار فرانسه بارسلونا به آمریکا نخواهد رفت

آچار فرانسه بارسلونا به آمریکا نخواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - آ اس مدعی است که سرجی روبرتو هافبک اسپانیایی بارسلونا پیشنهاد لس آنجلس گلکسی را رد کرده و می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرجی روبرتو با آبی اناری‌ها در تابستان آینده به پایان می‌رسد و هنوز دو طرف برای تمدید قرارداد توافق نکرده‌اند و حالا این بازیکن چند پسته در حال بررسی گزینه‌هایش می‌باشد. 

به نقل از آ اس، روبرتو تاکنون در سال 2022 برای بارسلونا به میدان نرفته و زیر نظر کومان نیز بازی‌های بسیار ضعیفی از خود ارائه می‌داد. خالق ریمونتادا دو هفته گذشته با مقامات لس آنجلس گلکسی دیدار کرده تا به پیشنهادات آن‌ها گوش دهد. در حال حاضر گلکسی جای خالی مناسبی ندارد و فقط می‌تواند قراردادی به ارزش یک و نیم میلیون دلار تا پایان فصل به روبرتو پیشنهاد داد. روبرتو به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند به صورت قانونی با هر باشگاهی مذاکره کند، اما سان مدعی است که او از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد. 

آرسنال قصد داشت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی روبرتو را به خدمت بگیرد، اما آن‌ها تصمیم گرفتند تا در تابستان او را مجانی جذب کنند. بارسلونا پیش از این به صورت واضح اعلام کرده که بهتر است روبرتو برای خودش تیم جدیدی برای فصل آینده انتخاب کند. 

4416