موضع ژاوی در قبال ریکی پویچ مشخص شد

موضع ژاوی در قبال ریکی پویچ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منابع و نشریات اسپانیایی به خصوص رسانه‌های کاتالونیایی، ریکی پویچ مورد حمایت و تشویق سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها قرار دارد و مرد نخست نیمکت بلوگرانا معتقد است که این بازیکن جوان باید در جمع نفرات تیمش در نیوکمپ باقی بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایوان سن آنتونیو، خبرنگار معتبر و سرشناس نشریه اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی باشگاه بارسلونای اسپانیا تحت تأثیر میزان کار و فعالیت ریکی پویچ در تمرینات کاتالان‌ها قرار گرفته است.

بنابراین، ژاوی هرناندز از ریکی پویچ می‌خواهد که به جای خروج و ترک باشگاه در پایان رقابت‌های فصل جاری لالیگای اسپانیا، در این باشگاه کاتالانی بماند و به بازی کردن برای بارسلونایی‌ها ادامه بدهد و برای به دست آوردن جایگاه خودش در تیم اصلی بزرگسالان این باشگاه کاتالانی بجنگد.

 با این اوصاف، ریکی پویچ بیش از هشت مسابقه است که در ترکیب اصلی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا قرار نگرفته و حتی به عنوان بازیکن تعویضی و ذخیره نیز در هیچ کدام از این هشت مسابقه وارد زمین بازی نشده است و برای پیروزی چهار بر صفر یکشنبه شب گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو نیز در ترکیب تیم بارسلونا چه به صورت فیکس و چه به صورت تعویضی به کار گرفته نشد.

صرف‌نظر از تشویق و حمایت ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جوان کاتالان‌ها از ریکی پویچ و نحوه عملکرد و بازی این بازیکن جوان، رقابت بازیکنان حاضر در پست هافبک و خط میانی باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز بسیار شدید دنبال می‌شود. از طرف دیگر، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا در حال خرید و به خدمت گرفتن بازیکنان خط میانی و هافبک‌های دیگری از جمله فرانک کسیه، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحل عاج و هافبک کنونی باشگاه آث میلان ایتالیا است.

9404