واکنش دروازه‌بان منچسترسیتی به تصویر منتشر شده از دربی منچستر

واکنش دروازه‌بان منچسترسیتی به تصویر منتشر شده از دربی منچستر

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان برزیلی سیتیزن‌ها که خصوصا در نیمه‌دوم مقابل رقیب هم‌شهری بسیار کم‌کار بود، در واکنش به‌تصویر منتشر شده از او در نیمه زمین، حضورش بیرون از محوطه جریمه را «کاملا عادی» خواند.

به گزارش فوتبالی، ادرسون، دروازه بان منچسترسیتی پس از پیروزی در دربی مقابل منچستریونایتد، تیترهای شگفت انگیزی را ایجاد کرد. تصویری از او در حالی که در نیمه زمین و دور از دروازه روی دو زانو خود نشسته‌بود منتشر شد، اما بازیکن برزیلی اصرار دارد که رفتار او «کاملا عادی» بوده است.

ادرسون همیشه برای قهرمان لیگ برتر دروازه‌بانی با نقش‌های سوئیپری بوده‌است و همواره به‌عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان از نظر پوشش پشت خط‌دفاع به‌حساب می‌آید.

با در نظر گرفتن این موضوع، او مانند بازی مقابل یونایتد از پرسه زدن خارج از محوطه جریمه خود اِبایی ندارد. اما اصرار او برای خروج از دروازه و حضور در میانه زمین در پیروزی 4-1 مقابل منچستریونایتد، نشان داد که رقیب قرمزپوش آن‌ها چقدر در آن دقایق دست‌وپا بسته ظاهر شده‌است.

ادرسون در پاسخ به این سوال که آیا سیتی در مقابل یونایتد به یک دروازه بان نیاز دارد یا خیر به خبرنگاران گفت: «من آن تصویر را بعد از بازی دیدم. من بارها در این موقعیت بوده‌ام، چه کرنر باشد و چه پرتاب. من همیشه به دنبال این هستم که به دروازه حریف نزدیکتر باشم تا مانع ضدحمله حریف شوم. این کاری است که من در بازی‌های مختلف زیاد انجام می‌دهم و گاهی‌اوقات بینندگان تلویزیونی متوجه آن نمی‌شوند. چون این اتفاق دربی رخ‌داد، بیشتر مورد توجه قرارگرفت."

دروازه‌بان ملی‌پوش سیتیزن‌ها ادامه داد: "این روش بازی من است، پپ از من می‌خواهد که جلو بازی کنم و بازی های زیادی وجود دارد که شما بیشتر با پاهای خود بازی می کنید تا با دستان خود؛ البته همیشه باید برای همه‌چیز آماده باشید. این کاملاً عادی و کاری است که ما خیلی خوب انجام می‌دهیم."

9719