اتفاق عجیب در اولین شب مدیرعاملی درویش؛ پرسپولیس را به هتل راه ندادند!

اتفاق عجیب در اولین شب مدیرعاملی درویش؛ پرسپولیس را به هتل راه ندادند!

پایگاه خبری فوتبالی- بدهی های باشگاه پرسپولیس در دوران سرپرستی صدری، باعث شده بود تا اتفاق عجیبی برای پرسپولیس بیفتد.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از این قرار است که پس از معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس از سوی وزارت ورزش ، رضا درویش به همراه تیم مدیریتی جدید پرسپولیس تصمیم می‌گیرند راهی هتل محل اقامت قرمزها(هتل آزادی) شوند تا علاوه بر معرفی رسمی به بازیکنان و اعضای تیم، گفت‌و‌گوی دوستانه ای با بازیکنان و کادرفنی داشته باشند و از نزدیک با مشکلات تیم آشنا شوند.

به هنگام ورود اعضای هیات مدیره به هتل آزادی، آنها متوجه می‌شوند بازیکنان در گروه‌های 2 و سه نفره در محوطه هتل در حال قدم زدن هستند و اجازه ورود به هتل و تحویل اتاق‌هایشان را ندارند و حتی به آنها شام هم نداده اند.

پیگیری‌های مدیرعامل جدید پرسپولیس و رییس وقت هیات مدیره پرسپولیس به آنجا می‌رسد که تیم مدیریتی سابق باشگاه 23 روز است هزینه‌های هتل را پرداخت نکرده تا مسئولین هتل آزادی هم از دادن اتاق و سرویس دهی و صبحانه و ناهار و شام به اعضای تیم پرسپولیس خودداری کنند.

گفته می‌شود با توجه به شرایط حساسی که تیم داشته و باید روز بعد به مصاف فجرسپاسی در تهران می‌رفت رضا درویش در گفت‌و‌گو با مدیران هتل از آنها مهلت می‌گیرد و تعهد می‌دهد تا مشکلات به وجود آمده را حل کند و پس از آن بازیکنان و اعضای کادر فنی موفق می‌شوند اتاق‌های خود را تحویل بگیرند و حتی به آنها شام بدهند و پرسپولیس برای صبحانه و ناهار روز بعد به مشکل نخورد.

7655