گلزن الچه پاسخ داد؛ سرسخت‌ترین مدافع بارسلونا کیست؟

گلزن الچه پاسخ داد؛ سرسخت‌ترین مدافع بارسلونا کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - پر میلا که به عنوان بهترین گلزن تیم فوتبال الچه در رقابت‌های فصل جاری لالیگای اسپانیا شناخته می‌شود، در جریان انجام مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگاران رسانه‌های اسپانیایی از بازی تیمش با تیم بارسلونا حرف زده و درباره بهترین مدافع این حریف کاتالانی نیز صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ اسپانیایی کادنا سر، پر میلا، مهاجم گلزن تیم فوتبال الچه اسپانیا در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار این رسانه اسپانیایی انجام داده است، در ارتباط با بهترین مدافع تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا اظهار نظر کرده است. طبق این گزارش، ستاره گلزن تیم الچه در این رابطه چنین اظهار نظر کرده است: "سرسخت‌ترین مدافعی که مقابلش بازی کردم؟ جرارد پیکه. او از نظر تاکتیکی نیز بازیکن خیلی خوبی است."

این مهاجم تیم فوتبال الچه اسپانیا در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای کاتالان‌ها نیز با خنده چنین اظهار نظر می‌کند: "آرائوخو؟ خب من در تقابل‌های این فصل با او روبه‌رو شده‌ام و یک گل هم به تیمش زده‌ام. البته او هم مانند پیکه، بازیکن تاکتیک پذیر و خیلی خوبی است."

لازم به ذکر است که باشگاه بارسلونای اسپانیا در چهارچوب مسابقه دور رفت لالیگا مقابل الچه که در ماه دسامبر میلادی انجام شده بود، موفق به شکست سه بر دو این حریف شد که پر میلا، مهاجم گلزن الچه در این مسابقه نیز توانسته بود که برای تیم خود مقابل بازیکنان باشگاه کاتالانی بارسلونا موفق به گلزنی شود.

9404