مهاجم سابق بارسلونا به‌دنبال بازگشت به لیگ برتر

مهاجم سابق بارسلونا به‌دنبال بازگشت به لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد درخشان دلوقئو در این فصل با پیراهن اودینزه، توجه باشگاه وستهام‌یونایتد را جلب کرده و این باشگاه لیگ برتری تلاش خود برای به‌خدمت گرفتن این بازیکن اسپانیایی را آغاز کرده‌است.

این مهاجم 27 ساله برای تیم گابریله چیوفی در اودینه عملکرد خوبی داشته و در 23 بازی این فصل سری‌آ، 8 گل و 2 پاس گل به‌ثبت رسانده‌است. او موفق شده‌است که برای چندین هفته پیاپی برای سفیدوسیاه‌ها درخشان ظاهر شود و ثابت کند که یک بازیکن هجومی درخشان است.

به نقل از کالچومرکاتو، وستهام با دلوفئو تماس گرفته‌است تا او را در پایان این فصل به لیگ برتر بازگرداند. این بازیکن اسپانیایی پیش از این 127 بازی در انگلیس برای اورتون و واتفورد انجام داده‌بود، که اغلب نمی‌توانست توانایی خود را به‌نمایش بگذارد.

شایعات همچنین، حاکی از آن است که میلان علاقه مند به همکاری مجدد با دلوفئو است مایل است دوره حضور قرضی او در سال 2018، مجددا برای روسونری تکرار شود.

این مهاجم 27 ساله اسپانیایی تا سال 2024 با اودینزه قرارداد دارد و ارزش او در بازار حدود 10 میلیون یورو برآورد شده است. خود بازیکن همچنین، احتمالا مشتاق بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

دلوفئو در سال 2011 به تیم اصلی بارسلونا آمد، اما نتوانست توفیق خاصی داشته باشد و پس از دو سال حضور قرضی در اورتون و سویا، نهایتا از بارسلونا جدا شد.  این بازیکن اسپانیایی، علاقه دارد که تجربه خود در لیگ برتر را با باشگاه‌های اورتون و واتفورد، این بار در جمع چکش‌ها تکرار کند.

9719