لواندوفسکی در حمایت از اوکراین، قید یک قرارداد مالی بزرگ را زد

لواندوفسکی در حمایت از اوکراین، قید یک قرارداد مالی بزرگ را زد

پایگاه خبری فوتبالی- گلزن لهستانی، که در بحبوحه ناآرامی های سیاسی در اروپای شرقی در حمایت از اوکراین صحبت کرده‌بود، اکنون روابط خود را با یک شریک تجاری خود، که اخیرا به روسیه کمک کرده، قطع کرده است.

به گزارش فوتبالی، نمایندگان این ملی پوش لهستانی در مصاحبه‌ای با GOAL و SPOX تایید کردند که روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن‌مونیخ، قرارداد اسپانسرینگ خود با هواوی را فسخ کرد و در این فرآیند "پول زیادی" را از دست داد.

گفته می‌شود که شرکت فناوری چینی به روسیه کمک کرده‌است تا شبکه خود را در برابر حملات سایبری پس از تهاجم به کشور همسایه اوکراین تقویت کند.

لواندوفسکی یک سفیر جهانی برای برند هواوی بود و موقعیت او به این شرکت کمک می‌کرد تا دامنه فعالیت خود را در اروپا گسترش دهد. اما او اکنون همه روابط خود را قطع کرده و از توافقی که می‌توانست برای او حدود 5 میلیون یورو درآمدزایی داشته‌باشد، کناره‌گیری کرده‌است.

مکس بیله‌فلد، که برای آژانسی که مدیریت منافع ورزشی و تجاری لواندوفسکی را برعهد دارد کار می‌کند، به GOAL و SPOX گفت: "این موضوع برای روبرت بسیار مهم است و بر این اساس، او مایل بود با رفتار بسیار قاطعانه از این مبلغ قابل‌توجه صرف‌نظر کند."

توماش زاویسلاک، مشاور این بازیکن 33 ساله نیز به خبرگزاری AFP گفت: "امروز تصمیم گرفتیم به همکاری اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی و برند هواوی پایان دهیم. اجرای کلیه خدمات تبلیغاتی از سوی مابه حالت تعلیق در خواهد آمد."

9719