فرصت ویژه پیکان برای چهارمی در جدول لیگ

فرصت ویژه پیکان برای چهارمی در جدول لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پیکان تهران فرصت ویژه‌ای در اختیار دارد تا سال 1400 را با چهارمی در جدول لیگ به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی حساس با همسایه های خود در جدول رده بندی خواهد داشت.

شاگردان مجتبی حسینی که در فصل جاری عملکرد خوبی داشتند و با وجود هزینه ای بسیار پایین و استفاده از نفرات جوان پرتعداد در بالای جدول قرار گرفته‌اند، دو بازی پایانی سال 1400 را با گل‌گهر سیرجان و نفت آبادان برگزار خواهند کرد.

هم اکنون در جدول رده بندی گل گهر سیرجان با 32 امتیاز در رده پنجم است و پیکان و نفت آبادان سی امتیازی رده های ششم و هفتم را در اختیار گرفته‌اند. از این رو دو بازی متوالی خودروسازان مقابل گل گهر و نفت حساسیت ویژه ای خواهد داشت.

پیکان روز جمعه هفته جاری در سیرجان مقابل گل گهر قرار می‌گیرد و جمعه هفته آینده در تهران مقابل نفت آبادان بازی خواهد کرد. خودروسازان در صورت موفقیت در این دو بازی این شانس را دارند تا رده چهارم جدول صعود کنند.

در حال حاضر رده چهارم لیگ برتر در اختیار مس رفسنجان 34 امتیازی است. پیکانی‌ها امیدوارند مس در دو بازی آینده امتیاز از دست بدهد و از طرفی خودشان در دو بازی آینده با گل‌گهر و نفت آبادان خوب امتیاز جمع کنند تا سال 1400 را با بهترین رتبه ممکن به پایان برسانند.

این در شرایطی است که با توجه به بودجه پیکان و نداشتن ستاره نامدار شاید کمتر کسی از این تیم توقع حضور در بالای جدول را داشته باشد، اما با توجه به سابقه ای که شاگردان حسینی در این فصل از خود برجای گذاشته‌اند می‌توان امیدوار به موفقیت آنها در دو بازی آینده بود. هرچند که گل گهر و نفت آبادان هم حریفان سرسختی برای پیکان محسوب خواهند شد.

7474