کی‌روش: این راهی است که مصر را به قطر می‌رساند

کی‌روش: این راهی است که مصر را به قطر می‌رساند

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کی‌روش که تیمش را آماده دو بازی حساس با سنگال می‌کند از راهی که باعث موفقیت مصر می‌شود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مصر با کارلوس کی‌روش در قامت یک مدعی در جام ملت‌های آفریقا تا فینال پیش رفت اما در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد. حال شاگردان کی‌روش دوبازی حساس‌تر با سنگال دارند و برای رسیدن به جام جهانی باید مقابل تیمی پیروز شوند که چندی پیش از آنها شکست خوردند.

کی‌روش پانزده روز قبل از آغاز اردوی آماده‌سازی برای این دو بازی 9 لژیونر را دعوت کرده است. محمد صلاح(لیورپول)، احمد حسن(قونیه اسپور ترکیه)، محمد الننی(آرسنال)، مصطفی محمد(گالاتاسرای)، سام مرسی(ایپسویچ)، عمر مرموش(اشتوتگارت)، احمد یاسر(آلتای اسپور)، کریم حافظ( ینی مالتیا ترکیه) و احمد حجازی (الاتحاد عربستان) لژیونرهای تیم کی‌روش در اردوی پیش رو خواهند بود.

کی‌روش در این خصوص در توئیتی نوشت: پانزده روز قبل از شروع اردوی آماده سازی برای بازی با سنگال شمارش معکوس برای مسابقات و بازی‌های حساس آغاز شده است. تنها با رفتار درستی که قبلا از خود نشان داده‌ایم می‌توانیم موفق شویم و به آرزوی مصر و به انتظارات و اهداف خود برسیم. ما باید متواضع، متمرکز و متعهد باشیم که در هر لحظه از زندگی خود سخت کار کنیم و این راهی است که ما را به قطر می رساند. کی‌روش در پایان صحبت های خود خطاب به ملی پوشان گفت: برای شما بهترین ها را آرزو می کنم، اما نرم نباشید و اشتباه نکنید و از این زمان برای آماده سازی استفاده کنید. آیا آماده‌اید؟

7474