ماجرای انتقال زاهدی به پرسپولیس/ سرخپوشان تمایلی به امضای قرارداد کوتاه مدت ندارند

ماجرای انتقال زاهدی به پرسپولیس/ سرخپوشان تمایلی به امضای قرارداد کوتاه مدت ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که طی روزهای گذشته شایعات فراوانی درباره علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب شهاب زاهدی مطرح شده، فعلاً این بازیکن صحبتی با مدیران پرسپولیس نداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین به بازیکنان و مربیانی که در این دو کشور شاغل هستند اجازه داد قراردادشان را تا پایان ماه ژوئن 2022 به حالت تعلیق دربیاورند و برای ادامه فصل جاری فوتبال راهی باشگاهی دیگر شوند.

پس از اعلام این قانون؛ شایعات فراوانی پیرامون علاقه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با شهاب زاهدی مطرح شد. این بازیکن که با تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرارداد دارد، طبق ابلاغیه جدید فیفا می‌تواند تا پایان فصل جاری به تیم جدیدی بپیوندد، اما شنیده می‌شود هنوز باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با او نداشته و اقدامی صورت نداده است.

ظاهراً باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه تنها 9 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و در بهترین حالت - جذب فوری این بازیکن - زاهدی تنها می‌تواند در هفت هفته برای پرسپولیس به میدان برود، علاقه چندانی برای خرید کوتاه مدت این بازیکن ندارد و معتقد است در صورت مذاکره با زاهدی باید حداقل قراردادی یک‌و‌نیم ساله با او امضا شود که این موضوع با توجه به قرارداد این بازیکن با تیم اوکراینی، نشدنی است.

زاهدی پس از شروع حمله روسیه به اوکراین به مجارستان سفر کرده است و باید دید طی روزهای آینده مدیران باشگاه پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی در مورد عقد قرارداد با وی خواهند گرفت.

7474