علت عجیب ناراحتی هواداران از مهاجم ملی‌پوش

علت عجیب ناراحتی هواداران از مهاجم ملی‌پوش

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران تیم نیروی هوایی عراق خواستار اخراج علاء عباس بازیکن ملی پوش خود شده اند چرا که او پس از گلزنی، شادی خاصی را انجام نمی دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علاء عباس بازیکن نیروی هوایی عراق و تیم ملی این کشور همچنان مورد خشم و غضب هواداران این تیم قرار دارد چرا که به اعتقاد طرفداران نیروی هوایی، این بازیکن هنوز نتوانسته توانایی های بالای گلزنی خود را که پیش از این در تیم های دیگر نشان داده بود، به نمایش بگذارد.

هواداران نیروی هوایی اعتقاد دارند که علاء عباس با اینکه بالاترین میزان از مبلغ قرارداد را در بین بازیکنان این تیم دارد اما به اندازه زمانی که در تیم الزوراء گل می زد، برای تیم آنها گلزنی نمی کند و همین مسئله باعث خشم آنها شده است.

علاء عباس تاکنون 5 بار برای نیروی هوایی موفق به گلزنی شده که مهمترین آنها، گل تساوی در لحظات پایانی دیدار با تیم سابقش یعنی الزوراء بود اما با این وجود، این بازیکن نتوانسته است نظر مثبت هواداران را به خود جلب کند و آنها ترجیح می دهند که حمادی احمد به جای این بازیکن در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته دیگری که باعث عصبانیت هواداران نیروی هوایی از این بازیکن شده و تا حد زیادی نیز عجیب است، طرفداران این تیم عراقی اعتقاد دارند زمانی‌که علاء عباس برای نیروی هوایی گلزنی می کند، خوشحالی زیادی را از خود نشان نمی دهد و پس از گلزنی بسیار آرام است.

این مسئله سبب شده تا هواداران نیروی هوایی برداشت های منفی از این مسئله داشته باشند و نظر آنها این باشد که علاء عباس علاقه ای به بازی در نیروی هوایی ندارد و حتی عده ای از هواداران اعتقاد دارند اگر این بازیکن از بازی برای نیروی هوایی لذت نمی برد، باید این تیم را ترک کند.

برخی از هواداران نیروی هوایی می گویند اینکه علاء عباس پس از گلزنی برابر تیم سابقش الزوراء خوشحالی خاصی انجام نداد، یک امر طبیعی بوده و در همه جای دنیا مرسوم است اما اینکه او پس از گلزنی در سایر دیدارها نیز شادی خاصی را بروز نمی دهد و خوشحالی اش را با هواداران تقسیم نمی کند، نشان از عدم علاقه او بابت حضور در این تیم است.

شایان ذکر است که هواداران نیروی هوایی پس از تساوی ناامید کننده این تیم مقابل الکرخ در آخرین بازی خود، کمپینی را علیه برخی از بازیکنان تیمشان به راه انداختند.

7474