بازیکن مدنظر پی‌اس‌جی برای جانشینی امباپه چه کسی بود؟

بازیکن مدنظر پی‌اس‌جی برای جانشینی امباپه چه کسی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فاش کرد که پاریسن ژرمن در تابستان گذشته مارکوس رشفورد را جانشین اصلی کیلیان امباپه می‌دانست. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن ژرمن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و هنوز خبری مبنی به توافق رسیدن برای تمدید قرارداد شنیده نشده است و با نزدیک شدن به پایان فصل، احتمال خروج قهرمان سابق جام جهانی از پارک دو پرنس بیشتر می‌شود. رئال مادرید در تابستان گذشته دو پیشنهاد 160 و 180 میلیون یورویی برای جذب امباپه به ناصر الخلیفی ارسال کرد، اما مالک متمول قطری هر دو پیشنهاد را رد کرد تا شانسش را برای حفظ ستاره سابق موناکو در طول فصل امتحان کند. 

به نقل از سایت گل، با این حال هنوز الخلیفی و لئوناردو نتوانسته‌اند امباپه را متقاعد به ماندن کنند و فابریزیو رومانو نیز این مسئله را در توئیتر تائید کرد. 

"پاریسن ژرمن در تابستان گذشته مارکوس رشفورد را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی کیلیان امباپه در نظر داشت تا در صورت پیوستن او به مادرید، برای جذب این مهاجم انگلیسی تلاش کنند. امباپه فعلا مذاکره‌ جدیدی با مدیران پی‌اس‌جی نداشته و در آن سمت رشفورد نیز در حال بررسی آینده‌اش است. این مسئله زمان خواهد برد."

4416