مانع 75 میلیون یورویی چلسی برای خرید مهاجم مدنظر توخل

مانع 75 میلیون یورویی چلسی برای خرید مهاجم مدنظر توخل

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای جذب کریستوفر ان‌کونکو محکوم به پرداخت 75 میلیون یورو است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از SPORT، باشگاه لایپزیش برای فروش مهاجم فرانسوی خود، از چلسی 75 میلیون یورو طلب کرده‌است. ان‌کونکو در این باشگاه عملکرد خوبی داشته و همین موضوع باشگاه لندنی را برای خرید او ترغیب کرده‌است.

کریستوفر ان‌کونکو در ترکیب پاریسن ژرمن نتوانست جایگاه مناسبی بدست آورد و در سال 2019 به لایپزیش پیوست.

این بازیکن 24 ساله در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای با پیراهن باشگاه آلمانی داشته‌است. ان‌کونکو در 37 بازی این فصل، 25 گل به ثمر رسانده و روی 13 گل نیز نقش پاسور را ایفا کرده‌است. همین مسئله توجه باشگاه های اروپایی را جلب کرده‌است، که چلسی یکی از آن باشگاه‌هاست.

توماس توخل، سرمربی آبی‌ها، به‌دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان است و ان‌کونکو گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد. این بازیکن فرانسوی در باشگاه لایپزیش توانست به‌عنوان یک هافبک سابق، خود را با بازی در خط‌حمله تطبیق دهد. ان‌کونکو می‌تواند در کنار گلزنی، گل بسازد و دارایی ارزشمندی برای سرمربی آلمانی باشد. خود این بازیکن 24 ساله نیز، مشتاق است تا به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی بپیوندد.

ان‌کونکو دوست دارد که شانس حضور در تیم‌ملی فرانسه را داشته‌باشد و احساس می‌کند برای این مهم نیاز به بازی در باشگاه‌های بزرگتر دارد. این مبلغ نمی‌توانست برای چلسی مشکل بزرگی ایجاد کند، اما اتفاقات اخیر درباره مالکیت باشگاه می‌تواند این انتقال را پیچیده کند.

علاوه بر این، ان‌کونکو نیز در رادار پاریسن ژرمن، منچسترسیتی و رئال مادرید قرار دارد که می تواند کار آبی‌ها را برای جذب این بازیکن سخت‌تر کند 

9719