رونمایی ویدال از مدل موی جدیدش با رنگی متفاوت

رونمایی ویدال از مدل موی جدیدش با رنگی متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی 34 ساله اینتر ، هوادارانش را در صفحه اینستاگرامش با بیش از 16 میلیون دنبال کنتنده سورپرایز کرد و ویدیویی از چهره جدیدش را به اشتراک گذاشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره شیلیایی از "تاج" معروف و خروسی شکل خود همچنان استفاده کرده است اما تصمیم گرفته است که رنگ موهایش را عوض کند و به جای مشکی از رنگ زرد استفاده کرده است. در حقیقت ویدال به شکل "تیک تاکی" از مدل موی جدیدش رونمایی کرد چرا که در ابتدا مدل موی قبلی خود به رنگ سیاه را نشان می دهد و بعد از آن به شکل ناگهانی از رنگ موی زرد رنگ خود استفاده می کند.  آرتورو ویدال در توصیف این ویدیو نوشته است:" هر تغییری برای بهتر شدن است."

ویدال با کوله باری از تجربه و حضور در تیم هایی نظیر یوونتوس، بایرن مونیخ و بارسلونا حالا در اینتر حضور دارد و سعی می کند که در آخرین سالهای فوتبالش بهترین نمایش خود را در میادین فوتبال ارائه بدهد. ویدال در این فصل 20 بازی در لیگ ایتالیا داشته که توانسته یک گل و یک پاس گل داشته باشد که اگر به کل تورنمنت ها نگاه کنیم به دو گل و چهار پاس گل در 30 بازی می رسیم. در حقیقت ویدال با وجود بالا رفتن سنش همچنان از بازیکنان مهم نراتزوری ها به شمار می رود.

4125