مدافع چلسی برای هر کلیپ تبریک تولد چقدر پول می‌گیرد؟

مدافع چلسی برای هر کلیپ تبریک تولد چقدر پول می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا مدافع چلسی هر چند که از باشگاهش هفته ای 95 هزار پوند دستمزد می گیرد اما برای هر کلیپ اختصاصی (مثلا تبریک تولد) از هوادارانش 300 پوند دریافت می کند!

به گزارش فوتبالی، سیلوا 37 ساله در پیام رسان ویدیویی "کامئو" عضو شده است. این پیام رسان به کاربران این اجازه را می دهد تا از سلبریتی های محبوبشان درخواست ویدیوهای اختصاصی نظیر تبریک تولد را داشته باشند.

سیلوا ملی پوش برزیلی به ازای هر پیام ویدیویی از هوادارانش 300 پوند دریافت می کند. برخی هواداران در شبکه های اجتماعی این سوال را مطرح کرده اند که سیلوا با توجه به درآمد نجومی خود در چلسی چه نیازی به درآمدزایی از این روش دارد. یک هوادار به سان گفت:" این که سیلوا هفته ای 95 هزار پوند از چلسی دریافت می کند برایش کافی نیست؟ عجب جوکی! اگر این قدر به پول علاقه دارد شاید باید از رومن آبراموویچ می خواست قبل از استعفا به او روبل های روسی را بدهد!"

البته برخی دیگر نیز معتقد هستند که سیلوا کار درستی انجام می دهد و فعلا این بازیکن نمره پنج از پنج را در نظرات کاربران دریافت کرده است. یک کاربر نوشته است:" از تو خیلی ممنونم. دوستت دارم. بهترین بازیکنی هستی که در پیراهن چلسی دیده ام. تو بهترین هستی. واقعا از تو ممنونم."

مارکینیوش و ویلیان دیگر ستارگان فوتبال برزیل نیز در این پیام حضور دارند. جورجینیو هم در این سایت عضو شده اما فعلا سفارش قبول نمی کند.

4125