حمله اسطوره منچستریونایتد به سرمربی موقت شیاطین سرخ

حمله اسطوره منچستریونایتد به سرمربی موقت شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی- پُل اسکولز اسطوره منچستریونایتد از تصمیم باشگاه برای انتصاب رالف رنگنیک به عنوان سرمربی موقت متعجب است.

به گزارش فوتبالی- پس از یک عملکرد ضعیف در ماه نوامبر، منچستریونایتد اوله گونِر سولسشر، سرمربی سابق خود را برکنار کرد. باشگاه رانگنیک را جایگزین او کرد و نقش مشاور را در پایان فصل به او پیشنهاد داد.

انتصاب سرمربی آلمانی توسط بسیاری از  کارشناسان، از جمله اسکولز مورد انتقاد واقع شده‌است. اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است انتخاب کسی که هیچگاه سرمربی یک باشگاه بزرگ نبوده، تصمیمی غیرمنطقی بوده‌است.

اسکولز در گفتگویی در این رابطه گفت: "ما چه انتظاری داریم؟ سرمربی‌ای آورده‌ایم که هرگز در یک تیم بزرگ مربیگری نکرده‌است."

بازیکن سابق شیاطین سرخ ادامه داد: "او مربی تیم بزرگی نبوده‌است؛ تجربه حضور در باشگاه فوتبال پرافتخاری مانند منچستریونایتد، که چنین انتظاراتی از او داشته باشند را ندارد. رانگنیک در 10 سال گذشته یک باشگاه را مجموعا برای دو سال هدایت کرده است."

پُل اسکولز، بازیکن اسطوره باشگاه منچستریونایتد، بازیکن دهه 1990 و 2000 باشگاه منچستریونایتد بود از رده جوانان این باشگاه رشد کرد، تمام دوران حرفه‌ای خود را برای منچستریونایتد بازی کرد و افتخارات بسیاری را تحت هدایت سرالکس فرگوسن بدست آورد.

اظهارات اخیر اسکولز، پس از شکست سنگین 4-1 روز شنبه یونایتد مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر بیان شد.

9719