موضوع شادی خاص موراتا پس از گلزنی در بازی دیشب مشخص شد: همسرش!

موضوع شادی خاص موراتا پس از گلزنی در بازی دیشب مشخص شد: همسرش!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و گلزن اسپانیایی بیانکونری بعد از گلزنی در بازی شب گذشته تیمش مقابل اسپتزیا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس که برابر اسپتزیا گل پیروزی بخش و سه امتیازی این تیم را به ثمر رساند، در سخنان کوتاهی بعد از اتمام بازی موضوعاتی را با رسانه‌ها مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره گلزنی در بازی دیشب مقابل اسپتزیا؟

"خیر، به شما گفتم که می‌دانستیم بازی سختی است و احتمال این را می‌دادیم که در ادامه فصلی که داریم در این بازی نیز تحت فشار باشیم. باید همچنان بهتر شویم و باید یاد بگیریم که بازی را به خوبی ببندیم. با این حال، این سه امتیازها، سه امتیاز طلایی هستند و ارزششان مانند طلاست برای ما. باید در این مسیر پیروز شویم و در این لحظات فصل باید برنده شویم و چاره‌ای نیست جز بردن. نیمه نخست بازی بسیار زیبایی بود اما در نیمه دوم کمی از زیبایی بازی کاسته شد. باید به تمرین و پیروز شدن ادامه دهیم."

درباره شادی گل؟

"نخست برای همسرم بود که روز قبل از بازی تولدش بود؛ او شایسته این گل و شادی است. با پرین شام خورده بودیم و به او گفته بودم که بعد از نخستین گل امشب، به سمت او خواهم رفت و او را در آغوش خواهم گرفت و همین‌طور هم شد اما شادی گل برای همسرم بود."

درباره دیبالا و الگری؟

"من در جایگاه خودم هستم و به تمرین و حضور در ترکیب فکر می‌کنم. در خصوص دیگران نباید فکر و صحبت کنم. نیازی نیست که من جانب کسی باشم. ما باید برابر هر رقیبی با تمرکز و ذهنیت آماده به میدان مسابقه برویم."

9404