بازگشت روسونری به صدر جدول با پیروزی در نبرد حساس بالانشینان

بازگشت روسونری به صدر جدول با پیروزی در نبرد حساس بالانشینان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خارج از خانه حساس مقابل ناپولی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر، با 60 امتیاز به صدر جدول بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، تیم‌های ناپولی و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم پیش از شروع مسابقه شرایط بسیار مشابهی داشتند و با 57 امتیاز پشت اینتر 58 امتیازی قرار داشتند و هر کدام با کسب 3 امتیاز می‌توانست به طور موقت به صدر جدول برود. 

در نیمه اول ناپولی تیم برتر میدان بود، اما موقعیت‌های خیلی خطرناکی روی دروازه‌ها شاهد نبودیم. نیمه اول 3 کارت زرد برای دو تیم در پی داشت و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم دیگر خبری از بازی سرد و کسل کننده نبود و الیویه ژیرو در دقیقه 49 قفل دروازه داوید اوسپینا را باز کرد. پس از این گل نیز روسونری می‌توانست اختلاف را افزایش دهد، اما به خاطر بی دقتی مهاجمانش فرصت‌ها از دست رفت. پس از آن ناپولی کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما موفق نشد راهی برای نفوذ به دروازه مهمان پیدا کند و این دیدار با پیروزی 0-1 میلان به پایان رسید. 

4416