واکنش ژاوی به کامبک بارسلونا و جر و بحثش با سرمربی الچه

واکنش ژاوی به کامبک بارسلونا و جر و بحثش با سرمربی الچه

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز از کسب پیروزی مقابل الچه خوشحال است، اما با این وجود فکر می‌کند که آن‌ها شایسته کسب پیروزی با اختلاف بیش از یک گل بودند. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، دو تیم الچه و بارسلونا از چهارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا در استادیوم مارتینز والرو مقابل هم صف آرایی کردند. در این بازی پرحاشیه، ابتدا فیدل برای الچه گلزنی کرد و در نیمه دوم کاتالان‌ها موفق شدند با گل‌های فران تورس و ممفیس دپای به پیروزی شیرین دو بر یک برسد. 

به نقل از آ اس، در این بازی خاویر پاستوره بازیکن نیمکت نشین الچه به خاطر اعتراضات پی در پی از زمین بازی اخراج شد و در همان لحظه فرانسیسکو رودریگز و پری میلا سرمربی و مهاجم الچه مشغول جر و بحث با ژاوی بودند. او به خبرنگاران راجع به این موضوع گفت: "هیچی. لطفا بیش از حد به یک موضوع بیهوده نپردازید. در آن شرایط به خاطر تنش بالا، ممکن است درگیری رخ دهد. بهتر است راجع به بازی صحبت کنیم. بیشترین احترام را برای الچه، فرانسیسکو و حتی میلا قائلم و ما چند دوست مشترک نیز داریم. بین دو نیمه بسیار عصبانی بودم، چون به نظرم لایق باخت نبودیم. دروازه‌بان الچه خیلی خوب بود. من ناراحت بودم، چون احساس می‌کردم، اگر بهتر حمله می‌کردیم در نیمه اول می‌توانستیم پیروز شویم و فکر می‌کنم که لیاقت ما بیشتر از پیروزی با یک گل اختلاف بود."

4416