نصاری: هم‌قسم شدیم در دو دیدار استقلال و پرسپولیس برای کسب نتیجه به زمین برویم

نصاری: هم‌قسم شدیم در دو دیدار استقلال و پرسپولیس برای کسب نتیجه به زمین برویم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم نفت آبادان گفت: مقابل پرسپولیس 12 نفره به زمین رفتیم و طالب ریکانی هم با ما بود.

به گزارش فوتبالی، حکیم نصاری درمورد برتری دو بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ خدا را شکر می‌کنم. خیلی بازی سخت و نفس‌گیری بود. در هر دو نیمه بچه‌ها از جان مایه گذاشتند که توانستیم ببریم. شاید کسی فکرش را نمی‌کرد اما بعد از باخت به گل‌گهر که البته آن بازی را هم می‌توانستیم با نتیجه بیرون بیاییم، هم‌قسم شدیم در دو دیدار سخت با استقلال و پرسپولیس برای کسب نتیجه به زمین برویم.

وی ادامه داد: جای طالب ریکانی خالی بود اما امروز با 12 نفر به زمین رفتیم. واقعا او با ما بود و هم قسم شده بودیم به خاطر طالب و هواداران بازی کنیم. خدا را شکر دل هواداران شاد شد. 

کاپیتان نفت آبادان در بازی با پرسپولیس درمورد اینکه آیا این تیم می‌تواند هفته آینده استقلال را هم در ورزشگاه آزادی متوقف کند، گفت: همانگونه که علیرضا منصوریان گفت هر بازی یک فینال است. تا ساعت 12 امشب خوشحالی می‌کنیم اما بعد از آن سراغ دیدار با استقلال می رویم. در آن بازی هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و آنجا هم برای کسب نتیجه به زمین می‌رویم.

نصاری درمورد اینکه برخلاف بازیکنان نفت هواداران تا ساعت 12 امشب خوشحالی نخواهند کرد و شادی آنها ادامه دار است، توضیح داد: وقتی تعویض شدم و روی نیمکت رفتم، به بچه‌ها گفتم شهر امشب چه می‌شود. خدا را شکر می‌کنم. تنها دلخوشی مردم آبادان صنعت نفت است. از مسئولان شهر خواهش می‌کنم پشت این تیم بیایند. واقعا این مردم یک هفته و تا قبل از دیدار با استقلال خوشحال هستند و خواهش می‌کنم کاری کنند تا باز هم مردم خوشحال شوند. 

وی درباره اینکه با وجود مشکلات مالی زیاد صنعت نفت شاید کسی فکر نمی‌کرد این تیم تا این اندازه خوب نتیجه بگیرد، اظهار داشت: با تلاش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره 30 درصد به تیم تزریق شده است. آنها دست تنها است. حرف من تکراری است اما باز هم  از مسئولان شهری خواهش می‌کنم به تیم کمک کنند و پولی تزریق کنند تا تیم نتیجه بگیرد. تا نیم فصل هیچ پولی نگرفته بودیم اما به عشق مردم تلاش کردیم. اتفاقی افتاد و تیم جان گرفت و تا میانه جدول بالا آمد. 

بازیکن نفت آبادان درباره مصدومیت خود در جریان بازی با پرسپولیس عنوان کرد:  دردی  در همسترینگ من آمد اما دوست داشتم با بازی کردن به تیم کمک کنم. تا جایی که توانستم هم کمک کردم اما در ادامه تعویض شدم.

۴۱۵۴