تماشاگر مزاحمی که دروازه‌بان تیم هلندی را عصبانی کرد

تماشاگر مزاحمی که دروازه‌بان تیم هلندی را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی اسپارتا روتردام و ویتسه در لیگ هلند جمعه شب در حالی برگزار شد که بازی در وقت اضافه متوقف شد چرا که یکی از هواداران حریف به سر مادوکا اوکویه دروازه بان اسپارتا بطری پرتاب کرد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان نیجریه ای که قرضی از واتفورد راهی لیگ هلند شده، نمایش خوبی  در ترکیب اسپارتا داشت و در دقیقه 64 پنالتی لوئیز اوپدا را دریافت کرد. اسپارتا در دقیقه پنجم بازی گلزنی کرد و به نظر می رسید که در مسیر کسب سه امتیاز ارزشمند قرار دارد.

در وقت اضافه بازی، یکی از هواداران تیم ویتسه به سمت اوکویه رفت که دروازه بان نیجریه ای برخورد خشم آلودی با او داشت. این هوادار از ترس دروازه بان نیجریه ای سریع فرار کرد و از زمین خارج شد اما دقایقی بعد یک هوادار دیگر که پشت دروازه ایستاده بود، به سمت اوکویه بطری پرتاب کرد و باعث شد تا بازی متوقف شود.

دروازه بان نیجریه ای که 16 بازی در تیم ملی کشورش داشته، در این بازی با 9 توپگیری شامل مهار شش توپ درون محوطه جریمه خوش درخشید. پرتاب بطری به سر دروازه بان اسپارتا باعث شد تا بازی کلا لغو شود و برگزاری پنج دقیقه پایانی به زمانی دیگر موکول شود.  اسپارتا امیدوار است که در برگزاری مجدد بازی، پیروز شود و بتواند از قعر جدول فاصله بگیرد.

4125