اینتر جزئیات قرارداد جدید کاپیتان خود را منتشر کرد

اینتر جزئیات قرارداد جدید کاپیتان خود را منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود پیوستن آندره اونانا به نراتزوری برای فصل آینده، قرارداد سمیر هاندانوویچ با این باشگاه تمدید خواهد شد.

قرارداد دروازه‌بان 37 ساله اسلوونیایی با اینتر، در پایان این فصل به پایان می رسد و بنظر می‌رسید ماجراجویی 10 ساله این بازیکن در شهر میلان به پایان برسد. اما اکنون، تمام نشانه‌ها حاکی از تمدید قرارداد با اوست.

به نقل از کالچومرکاتو، مذاکرات تمدید قرارداد بین اینتر و هاندانوویچ همزمان یا بعد از تعطیلات مسابقات ملی در ماه مارس انجام خواهد شد. این بدین معنناست، که پیش‌بینی می‌شود تا پایان این ماه میلادی توافق بین بازیکن و باشگاه ایتالیایی صورت پذیرد.

هاندانوویچ می‌خواهد در نراتزوری ماندگار باشد و نگران حضور اونانا نیست، بلکه از اینکه باشگاه برای جایگزینی او در بلندمدت برنامه دارد استقبال می‌کند.

بازیکن سابق اودینزه احتمالا قراردادی دو ساله با دستمزد خالص کمتر از 3.5 میلیون یورو ، که درحال حاضر در میلان دریافت می‌کند، امضا خواهد کرد. احتمالا دروازه‌بان اسلوونیایی در فصل آینده گزینه اول دروازه اینتر باقی خواهدماند و این فرصت در اختیار آندره اونانا قرار خواهد گرفت، تا بتواند پیش از تبدیل شدن به دروازه‌بان اول تیم، خود را با شرایط جدید وفق دهد.

سمیر هندانوویچ، از زمان پیوستنش به اینتر در سال 2012، با این باشگاه یک‌بار سری‌آ و در پی آن یک سوپرجام فوتبال ایتالیا را فتح کرده‌است.

9719