برادر هازارد زمان پایان کارش در رئال مادرید را اعلام کرد

برادر هازارد زمان پایان کارش در رئال مادرید را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خانواده هازارد یک خانواده کاملا فوتبالی هستند.

به گزارش فوتبالی، ادن مشهورترین عضو خانواده است که در رئال مادرید بازی می کند. تورگان در دورتموند حضور دارد در حالی که کیلیان پس از ناکامی در تیم سرکل بروژ به صورت قرضی راهی تیم RWDM  در لیگ دسته دو بلژیک شده است. در هر صورت به نظر می رسد که سه برادر خانواده هازارد شرایط چندان خوبی را تجربه نمی کنند. حالا کیلیان هازارد در مصاحبه با "هت لاتسته نیوز" در مورد شرایط ادن صحبت کرد. 

هازارد در سال 2019 با 140 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید آمد و به گران ترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل شد اما حالا به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است. کیلیان در مورد آخرین شرایط وی صحبت کرد:" ادن دوران فوتبال خود را ساخته است. او در  شهر مادرید خوشحال است و خانواده اش در ان جا شرایط خوبی دارند. ادن تا 2024 قرارداد دارد و فکر می کنم که تا آن زمان در رئال خواهد ماند. شاید ادن حالا کمتر بازی می کند و تیمش بدون او خوب عمل می کند اما همه می دانند که ادن چه بازیکن خوبی است و می تواند ثابت کند که یک نیمکت نشین خوب است."

ادن هازارد در این فصل فقط 877 دقیقه بازی کرده و نتوانسته در رقابت با وینیسیوس جونیور موفق باشد اما برادرش مدعی است که او قصد جدایی ندارد و می خواهد تا دو سال دیگر یعنی تا سال 2024 در رئال بماند.

4125