پیام بامزه بر فراز آنفیلد: جان گربه‌ها مهم است!

پیام بامزه بر فراز آنفیلد: جان گربه‌ها مهم است!

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه اول بازی لیورپول و وستهام در شنبه شب، یک هواپیما بر فراز آنفیلد با پیامی تحت عنوان "جان گربه ها مهم است" به حرکت در آمد!

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته ویدیوی کورت زوما دفاع وسط وستهام به شدت جنجالی شد چرا که به گربه خانگی خود لگد و سیلی می زد. یوان برادر مدافع وستهام این پیام را در شبکه اجتماعی اسنپ جت منتشر کرده بود.

وستهام خیلی سریع رفتار این مدافع را محکوم کرد اما با این وجود زوما ساعاتی بعد از آن اتفاق در ترکیب اصلی وستهام مقابل واتفورد قرار گرفت. زوما بعد از آن در برخی بازیهای وستهام فیکس بوده است که البته معمولا هواداران تیم میزبان از او به خاطر رفتارش با گربه اش انتقاد می کنند.

حالا یک هوادار خلاق تصمیم گرفت که در بازی وستهام و لیورپول ان ماجرا را یاد زوما بیاورد و به همین خاطر پیامی تحت عنوان "جان گربه ها مهم است" را بر فراز آنفیلد به حرکت در آورد.

زوما بعد از آن اتفاق در ویدیویی از همه افرادی که باعث آزردگی خاطرشان شده عذرخواهی کرد و گفت که چنین رفتاری را تکرار نخواهد کرد. البته در بازی نیوکاسل و وستهام نیز هواداران حریف، گربه های بادکنکی نارنجی رنگ را به ورزشگاه آورده بودند تا حرکت زشت زوما را به او یاداوری کنند!

4125