وقتی که نیمار از دیدن بازیکنی شبیه خودش عصبانی شد!

وقتی که نیمار از دیدن بازیکنی شبیه خودش عصبانی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن که معمولا حریفان را دست می انداخت، این بار به دام افتاد و در پایان بازی نیس و پی اس جی به خاطر حرکات تکنیکی امینه گوئیری عصبانی شد.

به گزارش فوتبالی، تیم مائوریسیو پوچتینو شنبه برای بازی لیگ فرانسه به آلیانس ریویرا رفت که در مقابل نیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و شوکه شد. اندی دلور که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، گل پیروزی نیس را در این بازی به ثمر رساند. در حقیقت در این صحنه کالوین استنگس سانتر بلندی داشت که مهاجم 30 ساله نیس توانست دروازه کیلور ناواس را باز کند. 

گوئیری در وقت اضافه بازی صاحب توپ شد و به سمت پرچم کرنر حرکت کرد و منتظر ماند تا داور سوت پایان را بزند. پس از سوت پایان، این مهاجم 22 ساله یک حرکت تکنیکی با توپ انجام داد و هواداران را به وجد آورد اما نیمار عصبانی شد و با خشم به سمت گوئیری رفت که در نهایت کمک داور برای جدا کردن آنها مداخله کرد.یک کاربر نوشته است:" نیمار طوری گوئیری را هل داد که انگار خودش در کل دوران فوتبالش چنین کاری نکرده." و دیگری نوشته است:" نیمار عصبانی شد چون یک نفر دقیقا همان کاری را کرد که خودش در کل دوران فوتبالش انجام داده بود." و نفر سوم نوشته است:" انگار نیمار ناراحت می شود که دیگران کاری را انجام بدهند که خودش همیشه انجام می دهد." و نفر چهارم نوشته است:" نیمار، تو هر هفته همین کار را می کنی، پس حق اعتراض نداری." و پنجمین نفر هم نوشته است:" عالی بود که یک نفر این کار را با نیمار انجام داد. نیمار از زمان پیوستن به فرانسه به بازیکنان زیادی بی احترامی کرده است."

در حقیقت به نظر می رسد که دل هواداران خنک شده که یک نفر همان بلایی را سر نیمار آورده که بازیکن برزیلی سر بقیه می آورد!

4125