تخصص ستاره زنان منچستریونایتد؛ سه گل متوالی از نقطه کرنر

تخصص ستاره زنان منچستریونایتد؛ سه گل متوالی از نقطه کرنر

پایگاه خبری فوتبالی - کیتی زلم هافبک تیم زنان منچستریونایتد به نظر می رسد که تخصص ویژه ای در ضربات ایستگاهی دارد که شنبه عصر برای سومین بار متوالی در دو بازی از روی نقطه کرنر به صورت مستقیم گلزنی کرد!

به گزارش فوتبالی، ملی پوش 26 ساله انگلیسی که در بازی جام حذفی مقابل منچسترسیتی گلزنی کرده بود، در بازی لیگ زنان انگلیس مقابل لسترسیتی نیز در چهار دقیقه دو بار از روی نقطه کرنر گلزنی کرد که اولین گلش در دقیقه 59 بود. زلم چهار دقیقه بعد باز هم با کرنر گلزنی کرد تا ثابت کند که تخصص ویژه ای در این کار دارد و شاید رکوردی بی سابقه را به جای گذاشته باشد. یونایتد توانست با چهار گل در مقابل لسترسیتی پیروز شود تا به رتبه سوم لیگ زنان انگلیس برسد.

تیم مردان منچستریونایتد هفته گذشته پس از 139 تلاش بالاخره توانست روی ارسال با کرنر گلزنی کند اما به نظر می رسد که آنها باید کمی از ستارگان تیم زنانشان درس بگیرد تا در ضربات کرنر بهتر شوند و حتی شاید کیتی زلم بتواند به بازیکنان این تیم درس بدهد. هری مگوایر که در ژانویه 2021 هم روی ارسال کرنر برای یونایتد گلزنی کرده بود پس از 13 ماه توانست طلسم گل نزدن شیاطین سرخ را از این ضربات بشکند و به تیمش کمک کند تا گلزنی کند. تیم مردان منچستریونایتد فعلا به صورت جدی خطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد را حس می کند.

4125