کلوپ در حمایت از آرنولد: اگر ترنت خوب دفاع نمی‌کرد، بازیکن لیورپول نبود

کلوپ در حمایت از آرنولد: اگر ترنت خوب دفاع نمی‌کرد، بازیکن لیورپول نبود

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پیروزی برابر وستهام، سرمربی قرمزها گفت که مدافع انگلیسی تیمش "در تمامی بخش‌ها" پیشرفت داشته‌است.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در واکنش به منتقدان ترنت الکساندر آرنولد، تاکید کرد که اگر مدافع راست تیمش نمی‌توانست خوب دفاع کند، در لیورپول حضور نداشت.

الکساندر آرنولد روز گذشته، پاس‌گل سادیو مانه را برای پایه‌گذاری پیروزی لیورپول مقابل وستهام در آنفیلد فراهم کرد و تعداد پاس‌گل‌های خود را در این فصل به عدد 16 رساند، که بهترین آمار او در لیگ برتر است.

هیچ‌کس در استعدادهای این بازیکن 23 ساله شک و تردیدی ندارد، اما برخی معتقدند که او بیشتر در کارهای تهاجمی برای لیورپول موثر واقع می‌شود و در دفاع به‌اندازه حمله قابل اتکا نیست. این موضوع، تعجب یورگن کلوپ را برانگیخت.

در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد دفاعی الکساندر آرنولد همچنان زیر سوال می‌رود، سرمربی لیورپول پس از بازی به خبرنگاران گفت: "مطمئناً من این را نمی‌فهمم. فکر نمی‌کنم با هیچ حرفی بتوانم چنین ذهنیتی را از بین ببرم. اما حداقل در پست، اگر او نمی توانست دفاع کند، در این باشگاه بازی نمی کرد."

کلوپ در تمجید از مدافع تیمش افزود: "او در همه بخش‌ها و البته دفاع نیز پیشرفت کرده‌است، ولی آنقدر جوان است که می تواند باز هم پیشرفت کند و باید این کار را انجام دهد. اما قطعا عملکرد دفاعی او مشکلی نیست که ما با آن روبرو هستیم."

9719