تحسین رانگنیک از کاندیدای سرمربیگری منچستریونایتد

تحسین رانگنیک از کاندیدای سرمربیگری منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد به تمجید از اریک تن هاگ سرمربی هلندی آژاکس پرداخت و او را یکی از مربیان برتر حال حاضر دنیای فوتبال خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل را با اوله گونر سولشر خوب آغاز کردند، اما در ادامه اصلا نتوانستند نمایش‌های خوبی ارائه دهند و باخت‌های تحقیرآمیزی مقابل منچسترسیتی، لیورپول و واتفورد تجربه کردند که در نهایت منجر به اخراج سولشر نروژی از الدترافورد شد. بعد از سولشر، نیمکت من یونایتد به صورت موقت تا پایان فصل به رالف رانگنیک سپرده شد تا سران این باشگاه برای فصل آینده یک تصمیم اساسی بگیرند. 

به نقل از سایت گل، احتمال نمی‌رود که قرارداد رانگنیک پس از پایان فصل به صورت دائمی تمدید شود و از اریک تن هاگ و مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه‌های اصلی نام برده می‌شود. رانگنیک درباره تن هاگ به اسکای اسپورتس گفت: "شخصیت او را نمی‌شناسم، اما می‎توانم ببینم که آژاکس زیر نظر او چه قدر پیشرفت کرده است. از کاری که در بایرن مونیخ انجام می‌داد، آگاه هستم و قطعا تن هاگ یکی از بهترین سرمربیان جهان فوتبال است. تاکنون با باشگاه راجع به سرمربی جدیدی صحبت نکرده‌ایم و می‌خواهیم بعد از به اتمام رسیدن فصل به نتیجه گیری برسیم."

4416