برنامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

برنامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

پایگاه خبری فوتبالی-هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران با 5 دیدار همزمان برگزار خواهد شد در آن تیم‌های بالای جدول به مصاف تیم‌ها قعرجدولی می‌روند.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران پس از وقفه‌ای 9 روزه و پایان نیم فصل، دوباره از روز پنج‌شنبه از سر گرفته خواهد شد.

در نیم فصل نخست رقابت‌ها 12 تیم در جدول حضور داشتند که پس از 9 هفته، سارگل بوشهر به دلیل دو غیبت غیرموجه در بازی‌های رسمی از سوی کمیته انضباطی از ادامه رقابت‌های لیگ کنار گذاشته شد و به لیگ دسته دو سقوط کرد.

با این اوصاف، نیم فصل دوم رقابت‌ها با 11 تیم پیگیری خواهد شد؛ البته همچنان حضور مستمر چند تیم نظیر کیان نیشابور و ملی پوشان شهرکرد تا پایان لیگ در هاله‌ای از ابهام است و شاید این تیم‌ها هم به دلیل مشکلات مالی و حمایتی از ادامه کار انصراف دهند.

در نیم فصل نخست رقابت‌ها، شهرداری سیرجان با 31 امتیاز صدرنشین شد و خاتون بم با 30 امتیاز به جایگاه دوم جدول تکیه زد. سپاهان اصفهان نیز با 25 امتیاز در رده سوم و در تعقیب دو نماینده کرمان است.

برنامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان بدین صورت خواهد بود:

* ملوان بندرانزلی-زارع باتری سنندج (ورزشگاه تختی بندرانزلی)

* سپاهان اصفهان-نماینده البرز (ورزشگاه صفائیه اصفهان)

* پالایش گاز ایلام-ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه عدالت ایلام)

* همیاری آذربایجان غربی-شهرداری سیرجان (ورزشگاه تختی ارومیه)

*خاتون بم-کیان نیشابور (ورزشگاه فجر بم)

شایان ذکر است که به دلیل کنار گذاشته شدن سارگل بوشهر از جدول رقابت‌ها، تیم ملی پوشان شهرکرد در این هفته استراحت خواهد کرد. همچنین تمامی بازی‌ها از ساعت 13 روز پنج‌شنبه، 19 اسفند ماه، برگزار خواهد شد.

1377