افزایش دستمزد، برنامه منچستریونایتد برای توافق با بازیکن فرانسوی لایپزیش

افزایش دستمزد، برنامه منچستریونایتد برای توافق با بازیکن فرانسوی لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی- شیاطین سرخ با یک پیشنهاد افزایش دستمزد چشمگیر قصد دارند بازیکن فرانسوی 62 میلیون پوندی را به اولدترافورد بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد می‌تواند به کریستوفر ان‌کونکو، بازیکن لایپزیش افزایش دستمزد بزرگی را پیشنهاد دهد. منچستریونایتد توانایی این را دارد که دستمزد فعلی مهاجم فرانسوی را سه‌برابر کند.

به نقل از ESPN، رالف رانگنیک، سرمربی موقت شیاطین سرخ، از سران منچستریونایتد خواسته‌است تا تلاش خود برای جذب مهاجم لایپزیش را افزایش دهند.

طبق گزارشات، یونایتد در دیدار هفته گذشته لایپزیگ مقابل بوخوم در لیگ برتر، این بازیکن 24 ساله را شناسایی کرد که در آن انکونکو تک گل بازی را در دقیقه 82 به ثمر رساند.

انکونکو، که با ثبت 25 گل و 13 پاس گل از 37 بازی در تمامی رقابت ها در این فصل به یکی از استعدادهای نوظهور فوتبال اروپا تبدیل شده است، یک بند آزادسازی 62 میلیون پوندی در قرارداد خود دارد.

رانگنیک و ان‌کونکو پیش از این سابقه همکاری با هم را دارند و این بازیکن در سال 2019، زمانی که رانگنیک سرمربی لایپزیش بود، به این باشگاه آلمانی پیوست.

علیرغم این احتمال، که شیاطین سرخ برای امضای این بازیکن فرانسوی باید با سایر باشگاه‌ها رقابت کنند، روزنامه دیلی‌استار گزارش می‌دهد که ان‌کونکو "از این فرصت استفاده می‌کند" تا در اولدترافورد همکاری با رانگنیک را مجددا تجربه کند.

9719