واکنش اسطوره هلندی سابق منچستری‌ها به حضور در فوتبال ایتالیا

واکنش اسطوره هلندی سابق منچستری‌ها به حضور در فوتبال ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع مستحکم پیشین شیاطین سرخ شهر منچستر و آث میلان و لاتزیو و اسطوره فوتبال کشور هلند می‌گوید که می‌خواهد در فوتبال کشور ایتالیا مربیگری کند و همچنین معتقد است که ماتیاس دلیخت بهترین مدافع جهان می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، یاپ استام، مدافع سابق تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه‌های ایتالیایی آث میلان و لاتزیو که اخیراً سرمربی تیم سینسیناتی در لیگ MLS ایالات متحده آمریکا بوده است، در گفت‌وگو با آلفردو پدولا درباره آینده‌اش چنین اظهار نظر می‌کند: "پیش خانواده برگشته‌ام. فوتبال مهم است اما به همان اندازه خانواده اهمیت دارد. دوست دارم در کشور شما ایتالیا مربیگری کنم. ایتالیا را از خاطر نبرده ام و دوستش دارم. آماده دریافت هر پیشنهادی هستم اما پروژه فنی باید بر هر چیزی اولویت داشته باشد. حتی بحث مالی. امروزه جدا از نام باشگاه، داشتن یک پروژه فنی مهم تر از دستمزد است."

مدافع مستحکم هلندی سابق منچستر یونایتد در ادامه صحبت‌های خود در ارتباط با آینده هم‌وطنش ماتیاس دلیخت که در تیم یوونتوس ایتالیا توپ می‌زند نیز چنین اشاره می‌کند: "هر اتفاقی که بیفتد، نظر من تغییری نمی‌کند که ایتالیا همیشه مدافعین بزرگی داشته است. فکر می‌‌کنم که ماتیاس دلیخت یکی از بهترین مدافعین جهان شود."

9404