طعنه پوچتینو به مهاجم سابق رئال مادرید در مقابل چشمان مسی

طعنه پوچتینو به مهاجم سابق رئال مادرید در مقابل چشمان مسی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم‌های رئال مادرید و رم فاش کرد که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن ژرمن از او بابت انتقادهای اخیرش دلخور است و حتی در مقابل مسی نیز نتوانست ناراحتی‌اش را پنهان کند. 

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاسانو مهاجم گلزن سابق تیم ملی ایتالیا در گفت و گویی با کریستین ویری اسطوره اینتر اذعان کرد که در جریان دیدار خانگی پاریسن ژرمن مقابل سن اتین، به صورت تصادفی با مائوریسیو پوچتینو برخورد داشته و این سرمربی آرژانتینی اعتراف کرد که از دست انتقادهای اخیر او ناراحت است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کاسانو در این باره گفت: "در یک لحظه، لئوناردو (مدیر ورزشی پاریسن ژرمن) به داخل رختکن رفت تا به نیمار، مسی و امباپه بگوید که من اینجا هستم. به هر حال اولین نفری که از در بیرون آمد، مائوریسیو پوچتینو بود و به من گفت که می‌توانم به داخل بروم و با بچه احوال پرسی کنم. همچنین به من گفت که مرا دنبال می‌کند، اما همیشه از او انتقاد می‎‌کنم." 

کاسانو هم در جوابش گفت: "مائوریسیو ما همیشه راجع به کار خارق العاده‌ات در تاتنهام حرف می‌زنیم و این از سوال خارج است. اینجا کارت زیاد خوب نبوده و انتظار داری ما چه چیزی بگوئیم؟ کمی حرف زدیم و از او پرسیدم که بهترین مربی دنیا کیست که در جوابم گفت مارسلو بیلسا."

4416