امیدواری ستاره برزیلی رئال مادرید به پیروزی مقابل پاریسن ژرمن

امیدواری ستاره برزیلی رئال مادرید به پیروزی مقابل پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی رئال مادرید امیدوار است که آن‌ها در روز چهارشنبه مقابل پاریسن ژرمن با حمایت هواداران به پیروزی برسند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم‌های رئال مادرید و رئال سوسیداد از چهارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان لوس بلانکوس با گل‌های کاماوینگا، لوکا مودریچ، کریم بنزما و مارکو آسنسیو به پیروزی چهار بر یک دست پیدا کرد و حالا باید خودش را برای تقابل حساس چهارشنبه شب مقابل پاریسن ژرمن آماده کند. 

به نقل از وبسایت رسمی رئال مادرید، کاسمیرو پس از پایان بازی گفت: "یک بازی بزرگ مقابل حریفی که همیشه ما را به زحمت انداخته است. هنوز راه زیادی در لیگ قای مانده است، اما این 3 امتیاز برای ما خیلی حیاتی بود. باید بازی به بازی جلو برویم و امتیازات لازم را جمع کنیم."

کاسمیرو به خاطر دریافت کارت زرد در دیدار رفت، نمی‌تواند رئال را در بازی برگشت مقابل پی‌اس‎جی همراهی کند. او درباره این بازی گفت: "حمایت هواداران بسیار مهم است. آن‌ها همیشه هوای ما را داشته‌اند و از این بابت تشکر می‌کنیم. منتظر حمایت آن‌ها در روز چهارشنبه نیز هستیم و مطمئنم که با کمک آن‌ها می‌توانیم به پیروزی برسیم."

4416