دفاع تمام قد سرمربی آرسنال از تصمیمش بابت قطع رابطه با ستاره بارسلونا

دفاع تمام قد سرمربی آرسنال از تصمیمش بابت قطع رابطه با ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال اذعان کرد از تصمیمش بابت فسخ قرارداد با پیرامریک اوبامیانگ پشیمان نیست. 

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ 32 ساله فصل را به عنوان کاپیتان توپچی‌ها آغاز کرد، اما در ادامه به خاطر بی انضباطی‌های متعدد، از تیم کنار گذاشته و بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد. ستاره سابق دورتموند دیگر از ماه نوامبر به طور فیکس برای آرسنال به میدان نرفت و در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پس از فسخ قراردادش با توپچی‌ها، مجانی به بارسلونا پیوست. با این حال، آرسنال هیچ اقدامی برای خرید جانشین اوبامیانگ انجام نداد. 

آرتتا در این باره به اسکای اسپورتس گفت: "ما همیشه تصمیماتی اتخاذ می‌کنیم که به نفع باشگاه باشد. ما این تصمیم را در 3 سمت گرفتیم. یک سمت باشگاه، یک سمت دیگر اوبا و سمت سومی بارسلونا بود. هر سه فکر کردیم که بهترین راه همین است."

"برای گرفتن چنین تصمیمات مهمی باید ثابت قدم و محکم باشید. ناراحتی هواداران آرسنال را درک می‌کنم، اما باید بازیکنی را به خدمت می‌گرفتیم که خیلی سریع خودش را با تیم وفق بدهد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، ممکن بود در ماه‌ها و سال‌ها متوالی به ما ضربه بزند. فکر می‌کنم در این رابطه ما شجاع بودیم."

4416