انتقاد شدید سرمربی ملوان از کیفیت زمین حافظیه

انتقاد شدید سرمربی ملوان از کیفیت زمین حافظیه

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان پس از برتری تیمش برابر قشقایی شیراز به انتقاد از کیفیت زمین حافظیه پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شرایط نامطلوب زمین چمن حافظیه شیراز از ابتدای فصل باعث اعتراض بسیاری از مربیان شده است، پس از آنکه امروز مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری خود به انتقاد از کیفیت زمین حافظیه پرداخت و اعلام کرد که یک بازیکن جوان و موثر تیمش را به دلیل شرایط چمن حافظیه تا پایان فصل از دست داده، مازیار زارع سرمربی ملوان نیز در این خصوص، لب به اعتراض گشود.

مازیار زارع که با تیمش در ورزشگاه حافظیه یک بر صفر قشقایی را شکست داد، با انتقاد از کیفیت زمین گفت:‌«در اینگونه زمین‌ها نمی شود صحبت از فوتبال کرد و اگر گلی هم زده شود به دلیل اتفاق است. شاهد فوتبال قشنگی نبودیم زیرا زمین به اندازه کافی بد بود و وزش تند باد هم در بازی اثر نامطلوب گذاشت.»

او افزود:«تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بعد از چندین سال زحمت کشید تا به لیگ برتر رسید و به کادر فنی این تیم حق می دهم که نمی شود در این زمین بد، بازی کرد. ما هم مانند تیم فجر و قشقایی در انزلی این درد را داشتیم اما اکنون یکی از بهترین زمین های ایران را داریم و از مسئولان فارس می خواهیم برای زمین تیم های شیرازی فکر اساسی کنند.»

با وجود اعتراض های متعددی که از کیفیت بد چمن حافظیه می‌شود، اما هیچ کدام از مسئولان شیراز اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهند و مشخص نیست دلیل این موضوع چیست.

۴۱۵۴