خطیبی: احتمال دارد فردا تغییراتی داشته باشیم/ شرایط تیم ما با وجود نوسانی که داشته‌ایم، خوب است

خطیبی: احتمال دارد فردا تغییراتی داشته باشیم/ شرایط تیم ما با وجود نوسانی که داشته‌ایم، خوب است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت، بازی‌های لیگ در نیم‌فصل دوم همیشه فشرده‌تر و سخت‌تر است.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم همیشه بازی‌ها فشرده‌تر و سخت‌تر است. چند تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند و چند تیم در انتهای جدول برای بقا. شرایط تیم ما با وجود نوسانی که داشته‌ایم، خوب است و بازیکنان در این هفته با وجود فرصت کم خوب تمرین کردند. مقداری برای مصدومیت‌ها، احتمال دارد فردا تغییراتی داشته باشیم، ولی سعی می‌کنیم مثل طول فصل فوتبال زیبایی ارائه کنیم.

«ممکن است گاهی اوقات نتایج باب میل نباشد، ولی عملکرد‌ بازیکنان خوب است.»، وی با بیان این جمله افزود: فردا نیز سعی می‌کنیم هم بازی خوبی انجام دهیم و هم نتیجه خوبی در زمین خودمان بگیریم. متأسفانه رامتین سلیمان‌زاده مصدومیتی دارد که بازی نکند بهتر است. علیرضا نقی‌زاده نیز مصدومیت دارد و از هفته بعد احتمالاً به بازی‌ها می‌رسد. عباس‌بیگی هم به تازگی به تیم برگشته است و هنوز آمادگی کامل را ندارد. امیر نوری هم مسمومیت دارد و او را نیز در اختیار نخواهیم داشت. همه بازیکنان خوب تمرین کردند و امیدواریم مقابل تیم سختکوش و دونده نفت نتیجه خوبی بگیریم. با وجود اینکه نفت در رده‌های پایین جدول قرار دارد، ولی در نیم‌فصل بازیکن گرفته و کیفیت خوبی پیدا کرده است.

سرمربی تیم آلومینیوم درباره اُفت این تیم در دقایق پایانی بازی ابراز داشت: این مسائل را نگفتیم، ولی در نیم‌فصل متأسفانه هفت هشت بازیکن‌مان کرونا گرفتند و بازیکنان با جدایی از تیم اُفت بدنی پیدا کردند. در بازی قبلی شرایط خوبی داشتیم و ان‌شا‌ءالله اگر دیگر بچه‌ها کرونا نگیرند، می‌توانیم از لحاظ بدنی شرایط خوب‌مان را ادامه دهیم.

خطیبی درباره اینکه قرار بود در نیم‌فصل نشست خبری برگزار شود، یادآور شد: باید با باشگاه هماهنگ شویم. تغییراتی در هیئت مدیره صورت گرفت، صحبت‌هایی هم شده است و البته بازی‌های ما بیرون از اراک بودند. در نهایت هر تصمیمی که باشگاه بگیرد در خدمت هستیم.

۴۱۵۴