عکس؛ بازگشت روبرتو کارلوس به فوتبال و گلزنی برای تیم انگلیسی

عکس؛ بازگشت روبرتو کارلوس به فوتبال و گلزنی برای تیم انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل در روز جمعه در بازی لیگ محلی انگلیس حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس در سال 2015 در حالی از فوتبال بازنشسته شد که سه چمپیونزلیگ با رئال مادرید برده بود و در سال 2002 فاتح جام جهانی شده بود و 125 بازی ملی هم برای برزیل انجام داده بود. دفاع چپ اسطوره ای فوتبال دنیا با اهداف خیریه روز جمعه به فوتبال برگشت و برای تیم "Bull in the Barne United" برای یک بازی به میدان رفت. در حقیقت روبرتو کارلوس در این بازی مقابل تیم گرنهوس شروزبری قرار گرفت.

روبرتو کارلوس

روبرتو کارلوس به عنوان یار ذخیره در این بازی حضور پیدا کرد و در خط هافبک بازی کرد. ستاره سابق فنرباغچه در نیمه دوم وارد زمین شد و ضربه پنالتی خود راب ه گل تبدیل کرد تا در بازگشت به فوتبال بتواند گلزنی کند هر چند که در نهایت تیمش با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.

روبرتو کارلوس

ستاره برزیلی از حضور در این بازی بسیار هیجان زده بود که در پایان بازی گفت که زمانی می توانسته به فوتبال انگلیس ملحق شود. وی اظهار داشت:" خوشحالم که برای تیم Bull in the Barne United در شروزبری بازی کردم و توانستم از دورانی یاد کنم که در دهه نود میلادی در آستانه پیوستن به بیمرنگام بودم. امیدوارم که این بازی به هواداران تیم کمک کرده باشد تا از دیدن تیمشان لذت ببرند و البته روحیه شان برای ادامه فصل افزایش پیدا کند."

تیم Bull in the Barne United توانسته بود در یک قرعه کشی خیریه فرصت داشتن روبرتو کارلوس را کسب کند. در حقیقت هر کسی می توانست با پرداخت 5 پوند در وبسایت eBay شانس هم بازی شدن با روبرتو کارلوس را به دست بیاورد. درامد حاصل از این کار صرف امور خیریه شد.

4125