بازیکن سابق رئال مادرید: فوتبال یک آلودگی بسیار بد است!

بازیکن سابق رئال مادرید: فوتبال یک آلودگی بسیار بد است!

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی اسبق رئال مادرید، یوونتوس و چلسی را می توان بازیکنی باتجربه در فوتبال دنیا دانست. در حقیقت هیگواین سالها در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرد و حالا آخرین ماه هایش پیش از بازنشستگی را در اینتر میامی سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، هیگواین 34 ساله در دوران فوتبالش انتقادهای شدیدی را تجربه کرده است و  حالا در گفتگویی فوتبالی در مورد مسائل خود صحبت کرد. ال پیپیتا در مورد مسیر فوتبال خود گفت:" وقتی فوتبال را شروع می کنی، با خودت می گویی:" وای، همه چیز چقدر خوب است." اما کم کم با پلیدی ها، حسادت ها و همه چیز آشنا می شوی. حالا و پس از همه این چیزها، باید بگویم که بهترین چیزهایی که برام مانده اند همسر و دخترم هستند."

وی در مورد اهداف خود در پایان دوران فوتبالش هم صحبت کرد:" یک بازیکن فوتبال از نظر برخی فقط زمانی به درد می خورد و موجودیت دارد که فوتبال بازی می کند. بعد از آن کسی با او تماس نمی گیرد. این چیزی است که از چند سال پیش به آن واقف هستم. یک فوتبالیست مثل یک بطری قابل دور انداختن است. بطری را خالی می کنند، له می کنند و دور می اندازند. بعد از بازنشستگی از فوتبال دور خواهم بود. قطعا خیلی دور خواهم بود. تا زمانی که بازی کنم، لذت می برم اما بعد از آن حتی نزدیک فوتبال هم نمی شود. یک آلودگی بسیار بد است. این دنیایی نیست که بخواهم در ان حضور داشته باشم. مردم هیچ شناختی از زندگی شخصی یک فوتبالیست ندارند. فکر می کنند که ما فقط فوتبال بازی می کنیم اما ما هم مثل شما پدر و مادر داریم و بدبختی های ما هم مثل شماست."

4125