اعتراف ستاره سابق رئالی‌ها: بارسلونای ۲۰۱۰ بهترین تیمی بود که دیدم

اعتراف ستاره سابق رئالی‌ها: بارسلونای ۲۰۱۰ بهترین تیمی بود که دیدم

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره آلمانی سابق بانوی پیر ایتالیا و کهکشانی‌ها به عنوان یک بازیکن طرفدار مادریدی‌ها نظرات اعتراف گونه و جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپانیایی ESPN، سامی خدیرا، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن پیشین باشگاه یوونتوس ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اسپانیایی چنین می‌گوید: "حتی به عنوان یک مادریدیستا، می‌توانم بگویم که تیم بارسلونا در سال 2010 میلادی، بهترین تیمی است که تا به امروز بازی‌هایش را تماشا کرده‌ام. این باور نکردنی است که ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا هرگز جایزه توپ طلا را کسب نکرده‌اند. آن‌ها همراه با سرخیو بوسکتس هرگز توپ را از دست نمی‌دادند."

ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا در سال 2010 به طور باورنکردنی به کسب توپ طلا نزدیک بودند. آن‌ها به جمع سه نفر برتر نهایی راه یافتند اما در نهایت این لیونل مسی آرژانتینی بود که برنده جایزه شد.

سامی خدیرا بین سال‌های 2010 تا 2015 میلادی برای باشگاه رئال مادرید اسپانیا بازی کرد. این بازیکن آلمانی در ال‌کلاسیکوی معروف پنج بر صفر در سال 2010 میلادی حضور داشت و نود دقیقه کامل برای کهکشانی‌های مادریدی بازی کرده بود.

9404