یک ستاره از بوندسلیگا جانشین احتمالی هالند در دورتموند

یک ستاره از بوندسلیگا جانشین احتمالی هالند در دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - ساشا کالایژیچ به احتمال بسیار زیاد در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو اشتوتگارت را به مقصد زنبورهای دورتموندی ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی کیکر، ساشا کالایژیچ، مهاجم بلندقامت سفید و قرمزهای اشتوتگارت در آخرین تمرین تیمش بعد از اتمام تمرین در محل ماند تا با هواداران عکس بگیرد. خبرنگار نشریه کیکر آلمان، این کار را به نوعی خداحافظی با بقیه بازیکنان و هواداران تیم اشتوتگارت تعبیر کرده است.

این مهاجم بیست و چهار ساله مانند سال قبل مشتری‌هایی از لیگ فوتبال کشورهایی همانند انگلیس، آلمان و ایتالیا دارد که جدی‌ترین آن‌ها تاتنهام هاتسپر، بروسیا دورتموند و آ اس رم ایتالیاست.

ساشا کالایژیچ در اکثر مقاطع این فصل با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و تنها در شش مسابقه تیمش را همراهی کرده که در نتیجه آن نیز موفق شده که یک گل به ثمر برساند و همچنین توانسته که یک پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کند. این مهاجم فصل گذشته آمار درخشانی از خود به جای گذاشته بود و با ثبت شانزده گل و شش پاس گل در رقابت‌های بوندسلیگای آلمان و عملکرد نسبتاً خوب در تورنمت یورو ۲۰۲۰، توجه تیم‌های مطرح اروپایی را به خود جلب کرده است.

ساشا کالایژیچ که از سال ۲۰۱۹ میلادی برای باشگاه اشتوتگارت آلمان بازی می‌کند، تا فصل تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی نیز با این تیم قرارداد دارد اما تمدید قرارداد این بازیکن با اشتوتگارت تقريباً غیر ممکن به نظر می‌رسد.

مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان از جمله تیم‌هایی است که به شدت بر روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده و او را به منظور جانشینی ارلینگ هالند نروژی که به احتمال زیاد در پایان مسابقات فصل جاری زنبورها را ترک خواهد کرد، مد نظر قرار داده است.

9404