دو پدیده جوان به رئال مادرید و بارسلونا پیوستند

دو پدیده جوان به رئال مادرید و بارسلونا پیوستند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در ادامه سیاست جذب پدیده های جوان فوتبال اسپانیا خرید دو بازیکن را نهایی کردند.

به گزارش فوتبالی،  بارسلونا خرید پابلو توره  را از راسینگ سانتاندر نهایی کرد. هافبک 18 ساله با پنج میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد راهی بارسا شد و تا سال 2026 قرارداد امضا کرد. بارسا امیدوار است که تجربه خرید موافق پدری از لاس پالماس با این انتقال تکمیل شود. توره از سال 2015 وارد آکادمی راسینگ شد که تا پایان فصل در این تیم خواهد بود و از فصل آینده به آکادمی بارسا ملحق می شود. رقم فسخ قرارداد پابلو توره صد میلیون یورو تعیین شده است. این بازیکن در تیم زیر 19 سال اسپانیا عضویت دارد که 48 بازی در تیم بزرگسالان راسینگ داشته که 21 تایش در این فصل در لیگ دسته سه اسپانیا بوده که شش گل زده و شش پاس گل داده است. رئال مادرید هم پابلو را می خواست اما در نهایت بارسا انتقالش را نهایی کرد.

انریکه هررو

از طرفی رئال مادرید نیز خرید انریکه هررو مهاجم 16 ساله اسپانیایی را نهایی کرد. هررو در تابستان قبلی از ویارئال به آینتراخت فرانکفورت رفته بود که نتواانست در فوتبال آلمان جا بیافتد و بدین ترتیب به رئال ملحق شد و قرار است که فصل آینده در تیم جوانان رئال مادرید ملحق شود. هررو در آکادمی ویارئالا نامش را سر زبان ها انداخته بود و آینده درخشانی پیش روی خود دارد.

4125