دومین فرزند خانواده هازارد هم به بن‌بست خورد

دومین فرزند خانواده هازارد هم به بن‌بست خورد

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که در دو سال و نیم اخیر نتوانسته در رئال مادرید موفق شود و بحث های زیادی در مورد جدا شدنش در تابستان بعدی مطرح است.

به گزارش فوتبالی، حالا به نظر می رسد که تورگان هازارد برادر کوچک تر ادن هم اصلا شرایط خوبی در دورتموند ندارد و درها به روی رفتنش باز شده است. مشخص نیست که تورگان در تابستان به کجا خواهد رفت چرا که تا سال 2022 با دورتموند قرارداد دارد. تورگان در سال 2019 با 25.5 میلیون پوند از بروسیا مونشن گلادباخ به دورتموند پیوست اما حالا به نظر می رسد که اختلافات با کادر فنی و کنار رفتنش از ترکیب باعث شده تا درهای خروج به رویش باز شود و بدین ترتیب در فاصله 9 ماه تا جام جهانی هیچ کدام از دو برادر هازارد شرایط خوبی ندارند و این خبر بدی برای روبرتو مارتینز و تیم ملی بلژیک است.

ادن هازارد در این فصل اغلب نیمکت نشین بوده و در حالی که به پایان سومین فصلش در رئال مادرید نزدیک می شود، نتوانسته درخشش کافی را از خود ارائه بدهد و نمایش خوبی داشته باشد. تورگان نیز در هفته های اخیر جایگاهش را در تیم دورتموند از دست داده و در حال مذاکره با تیم های مختلف است تا مسیر جدیدی را برای خود برگزیند.

4125