با جذب دو مدافع جدید، سه مدافع فعلی خواهان خروج از بارسلونا خواهند بود

با جذب دو مدافع جدید، سه مدافع فعلی خواهان خروج از بارسلونا خواهند بود

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون همچنان در حال انجام بررسی و کار بر روی خط دفاعی کاتالان‌ها و تقویت آن می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیای اسپانیا، مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا هم‌چنان در حال انجام بررسی‌های لازم و فعالیت بر روی پروژه خرید و در اختیار گرفتن سزار آزپیلیکوئتا با سی و دو سال سن و آندریاس کریستنسن با بیست و پنج سال سن به عنوان دو مدافع اسپانیایی و دانمارکی باشگاه چلسی انگلستان هستند. به خدمت گرفتن و پروژه انتقال هر دوی این بازیکنان به تیم کاتالانی بسیار نزدیک است و احتمال این موضوع و رخداد چنین اتفاقی وجود دارد. اگر مدیریت باشگاه بارسلونا موفق شود که هر دو نفر این مدافعین را به خدمت بگیرد، از سمت دیگر ماجرا بدون شک باعث خروج سه مدافع کنونی کاتالان‌ها از نیوکمپ خواهد شد.

ساموئل اومتیتی، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بارسلونای اسپانیا بازیکنی است که هم اکنون شرایط متفاوتی در تیم کاتالانی دارد. این ملی‌پوش فرانسوی خط دفاعی بلوگرانا در رقابت‌های این فصل در ترکیب آبی و اناری پوشان قرار نگرفته و بنابراین، راه و گزینه دیگری جز خروج از باشگاه کاتالانی پيش روی خود نخواهد داشت.

کلمنت لنگلت، دیگر مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا نیز با حضور ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جوان تیم کاتالانی، به سختی به ترکیب تیم اضافه می‌شود. این مدافع فرانسوی فقط در موارد ضروری، چند دقیقه‌ای را برای بلوگرانا بازی می‌کند و با ورود مدافعین جدید قطعا دقایق بازی این بازیکن در خط دفاعی آبی و اناری پوشان نزدیک به صفر نیز خواهد رسید.

نفر سوم این فهرست نیز اسکار مینگوئزا، مدافع اسپانیایی بارسلوناست که اعتماد ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی کاتالان‌ها را با خود ندارد و به ندرت برای بلوگرانا به میدان مسابقه رفته و بازی می‌کند. این بازیکن در فکر خروج از نیوکمپ در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو خواهد بود چون با خریدهای جدید در خط دفاعی کاتالان‌ها، آینده‌ای شبیه به ماجرای ریکی پویچ خواهد داشت. 

ظاهراً ژاوی هرناندز در نظر دارد تا جرارد پیکه، رونالد آرائوخو و اریک گارسیا را مدافعین اصلی تیم کند و آندریاس کریستنسن و سزار آزپیلیکوئتا هم به عنوان بازیکنان تعویضی در خدمت کاتالان‌ها باشند.

9404