واکنش جالب اسطوره اینتر به اظهارات اخیر ماریو بالوتلی

واکنش جالب اسطوره اینتر به اظهارات اخیر ماریو بالوتلی

پایگاه خبری فوتبالی- مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر و هم‌تیمی بالوتلی در این باشگاه، به اظهارات اخیر بالوتلی درباره مسی و رونالدو واکنش جالبی داشته‌است.

به گزارش فوتبالی- بالوتلی در مصاحبه اخیر خود با The Athletic گفت که توانایی هایش در حد دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال است. مهاجم ایتالیایی در این خصوص گفته بود که 100 درصد اطمینان دارد که کیفیتی در حد مسی و رونالدو دارد، اما او فرصت‌های خود را در فوتبال از دست داده است. بالوتلی معتقد بود که امروز نمی‌تواند ادعا کند که هم‌سطح رونالدو است، زیرا او افتخارات متعدد فردی و باشگاهی را کسب کرده است. بالوتلی اعتقاد داشت افتخارات مسی و رونالدو باعث می‌شود هیچ بازیکنی نتواند خود را با آن‌ها مقایسه کند، اما اگر درباره کیفیت صحبت شود، بالوتلی به‌طور صادقانه چیزی برای حسادت به آن‌ها ندارد.


در پاسخ به این نظرات، مارکو ماتراتزی در استوری اینستاگرام خود اینگونه پاسخ داد:

"آرام باش داداش کوچولو"


دوران حرفه‌ای بالوتلی یک مورد پرتکرار از "چه میشد اگر؟" است. این بازیکن ایتالیایی در طول سه فصل حضورش در منچسترسیتی یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان لیگ برتر بود. او در 80 بازی برای سیتی 30 گل به ثمر رساند و همچنین پاس گل قهرمانی این باشگاه در سال 2012 را برای سرخیو آگوئرو فراهم کرد.

این بازیکن ایتالیایی برای برخی از بزرگترین باشگاه های اروپا از جمله میلان و اینتر بازی کرده است. بازیکن فعلی باشگاه آدنادمیراسپور، اخیرا به اردوی تیم‌ملی ایتالیا دعوت شد.

9719